Toon posts:

Bug Windows XP + logitech scrollmuis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een compaq notbook met Windows XP Professional SP1 in combinatie met een Logitech muis (Ik heb meerdere logitech muizen geprobeerd)

Elke keer als ik windows opnieuw opstart dan moet ik bij de muis eigenschappen weer selecteren dat hij per scroll 3 lines doet.

Ik heb dit probleem bij meerdere laptops getest en heb nog steeds geen oplossing gevonden.

Iemand hier een oplossing voor? want het is behoorlijk irritant

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

nieuwste drivers geinstalleerd van je muis neem ik aan?

Heb zelf ook logitecht muis i.c.m WinXP Pro SP1, maar ik heb nergens last van, heb mouseware versie 9.75

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb geen mouseware geinstalleerd omdat dat in het verleden ook geen oplossing bood.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:25

momania

iPhone 30! Bam!

Is dat niet omdat de mousepad/pointer muis van de laptop zelf steeds zijn settings standaard terug zet?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
dat is een goeie... dat zou misschien kunnen.. ik heb net ook even mouseware geinstalleerd maar ik vind dat maar een irritant stuk software
de movement wordt anders en ik kan nu nergens mijn wheel nog instellen

Verwijderd

Topicstarter
oja en het probleem is er nog steeds! nog steeds maar 1 scroll line

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:25

momania

iPhone 30! Bam!

Heb je voor je touchpad/pointer (geen idee wat je op je laptop hebt) ook een driver geinstalleerd?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 15:03
Die mouseware doet meestal meer kwaad dan goed. 2 voorbeelden, op een XP bak geinstalleerd, en had daarna problemen met afsluiten (dat deed ie dus niet meer), en op W2K hier op het werk, een aantal images over de PC's verspreid, maar je MOET daarna booten met een muis eraan, anders krijg je een blue screen :-(

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb ook de touchpad driver geinstalleerd

(Ik heb een compaq evo N800v)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 19:15:
dat is een goeie... dat zou misschien kunnen.. ik heb net ook even mouseware geinstalleerd maar ik vind dat maar een irritant stuk software
de movement wordt anders en ik kan nu nergens mijn wheel nog instellen
Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 21:19:
oja en het probleem is er nog steeds! nog steeds maar 1 scroll line
Hiervoor heeft men het editknopje (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) bedacht ;)

Kijk eens even of je vorige muis wel ge-deïnstalleerd is. Misschien veroorzaakt die dat probleem telkens weer. Heb je ook al meerdere andere merken muizen (al dan niet optical) geprobeerd of alleen Logitech?

• antimute
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:18

antimute

Developer

Probeer es die touchpad uit te schakelen, ik vond de touchpad irri op mn laptop, dus uitgeschakeld, ik heb altijd een logitech scrollmuis erop. Met mouseware, nooit problemen.

i9 9900K, ASRock B365 Phantom Gaming 4, 32GB DDR4, EVGA RTX3070Ti XC3 ULTRA GAMING

Pagina: 1