Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Metal Gear Solid

Pagina: 1
Acties:

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 21:39
Vandaag gekocht bij de free record shop naar aanleiding van de demo.

Dus ik denk ha fijn! vanavond spelen.

Wil ik cd 1 installeren blijkt er alleen maar muziek op te staan, house muziek notabene :( .

Even via CDDB cd-informatie opgehaald en daaruit blijkt dat de cd als titel "ministry of Sound" heeft.

Even voor de duidelijkheid, ik heb alles origineel gekocht bij de free record shop. Aan de voorkant van de cd staat ook gewoon de opdruk van metal gear solid net als op cd 2.

Dus dat wordt maandag inruilen bij de frs, nu vroeg ik me af er meer mensen zijn die hetzelfde is overkomen?

Mvg,

Marc

Verwijderd

hmm das wel heel suf

Verwijderd

Terug gaan en een lekkere schadevergoeding eisen >:)>:)

Verwijderd

hey damn...
Ik heb die cd.., maarre das wel heel errug vaag. Ik heb alleen ooit eens FF8 gekocht met alleen 5x de 1ste cd...nou ja ook zoiets.. |:(

Verwijderd

hehe. :)

Gewoon terug gaan en 't probleem is opgelost.:) Zelf heb ik alleen zo'n demo cd wat gewoon helemaal gaar was. Iets installeren kon urden duren of deed 't helemaal niet.:)

Verwijderd

Ik heb het hele spel lekker al uitgespeeld :)
En ben al op 50% van de VR Missies.

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 21:39
:)

Ik dacht dat mijn topic definitief uit de actuele rij was wat op het scherm wordt getoond.

:)

Moest werken dus had ik even iemand anders voor mij laten ruilen.

Ik hoorde dat de verkoopster in kwestie er helemaal niets van begreep hoe dit mogelijk was, ze zei dat de housemuziek op disk 1 bij het spel hoorde |:( . Maar dat had ik al uitgezocht zie mijn bovenstaande posting, kon het spel niets eens installeren zonder disk 1.

Goed, constatering is dat ook in cd-?drukpers? fabrieken fouten worden gemaakt.

Ter service werd mij een ander exemplaar gegeven van de cd's, en die zijn wel in orde! dus kan ik morgen beginnen met spelen.

Gelukkig deed Free Record Shop niet moeilijk (prima!), maar degene die de cd's voor mij ruilde zag dat de foute cd's gewoon weer tussen de schappen werd gezet. Die zijn dus voor de volgende klant ;( .

Mvg,

Marc

Verwijderd

ik heb hetzelfde gehad ;(, inderdaad ook bij de Free Record gekocht.

heel vervelend maar ja, omgeruild en hij zou de kapotte terug sturen.. maar ik werd wel goed geholpen en ze deden niet moeilijk.>:)
Pagina: 1