Toon posts:

automatisch opkomen namen outlook XP

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een nieuwe email opstel in outlook komt hij niet automatisch met namen na de beginletter. Weet iemand hoe ik dit kan instellen ?

Mijn contacten staan in de map contactpersonen en niet in de map persoonlijk adresboek of outlook adresboek, misschien moet ik dat overzetten maar ik weet niet hoe dat werkt, suggesties ?

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, dat kan je aanzetten in Tools -> Options -> Send -> 'Automatically complete complete e-mail adresses when composing'.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Genghis Khan schreef op 11 juni 2003 @ 17:49:
Ja, dat kan je aanzetten in Tools -> Options -> Send -> 'Automatically complete complete e-mail adresses when composing'.
Da's Outlook express :P. Zijn "grote broer" outlook kan het volgens mij niet meer :? Ik mis het ook wel...

[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 11-06-2003 17:51 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RobIII schreef op 11 June 2003 @ 17:50:
[...]

Da's Outlook express :P. Zijn "grote broer" outlook kan het volgens mij niet meer :? Ik mis het ook wel...
Ik dacht dat deze op dat gebied niet zoveel verschillen...? Nou ja, zal wel aan mij liggen dan :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 17:47:
Als ik een nieuwe email opstel in outlook komt hij niet automatisch met namen na de beginletter. Weet iemand hoe ik dit kan instellen ?

Mijn contacten staan in de map contactpersonen en niet in de map persoonlijk adresboek of outlook adresboek, misschien moet ik dat overzetten maar ik weet niet hoe dat werkt, suggesties ?
Outlook 2000 of Outlook XP?

Verwijderd

Topicstarter
outlook Xp

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 19:19
Als je de nieuwste Internet Explorer installeert heb je ook automatisch de nieuwste Outlook Express toch? Daarin werkt et bij mij onder XP wel :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Regman_XP
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-02 20:06
om de map contact personen te gebruiken als map waar aan je de namen controleerd moet je het Outlook adresboek installeren. Daarna kan je in de eigenschappen van de map aangeven dat je deze map wil gebruiken

Verwijderd

In Outlook XP:

Extra -> Opties -> Email opties -> Geavanceerde emailopties -> Namen voorstellen bij het invullen van de velden Aan, cc en bcc.

Voorwaarde is wel dat je de namen in een address list hebt staan binnen Outlook (contacts)

By the way, als ik me niet vergis heb ik dit antwoord een weekje of twee geleden ook al gegeven. Via de search had je het waarschijnlijk ook wel gevonden. Just a hint ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de search gebruikt, mischien niet slim genoeg geweest met zoekwoorden
sorry voor eventuele dubbele dingen :)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:29
Ik vind het toch nog steeds vreemd dat ze met adressenboeken en contactpersonen werken, het heeft in mijn ogen allen maar nadelen.

Verwijderd

Ik heb het tegenovergestelde probleem. Ik heb een e-mail naar heel veel mensen gestuurd (eenmalig). Nu is het probleem dat telkens wanneer ik een nieuwe e-mail opstel, deze namen (afhankelijk van de eerste letter die ik intoets) te voorschijn komen. Erg vervelend daar de naam die ik frequent gebruik nu niet meer snel in de hele lijst kan terugvinden.

Kan iemand van jullie mij vertellen hoe ik de lijst met namen kan opschonen? Ik kan het echt niet vinden in ofwel dit forum, ofwel in de opties van Outlook. Alvast bedankt!!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Compliment voor het zoeken ;) maar dit heet toch topickaping.
Sowieso geldt dat je zulke stokoude topics beter met rust kunt laten en een nieuw topic kunt beginnen, waarin je eventueel kunt verwijzen naar oude topics die volgens jou relevant zijn voor je vraag.

Maar deze gaat hierom dus op slot. Kijk even wat we verwachten van een topicstart en start even je eigen draadje.

offtopic:
enne, Welkom op GoT :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.