Verschil deelnemer categorie SIDN

Pagina: 1
Acties:

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 21:01
Ik zat zo eens te kijken op de SIDN website en de kosten om deelnemer te worden.
Ik kom dus tegen categorie I en categorie II.
Maar ik heb niet echt het idee wat er voor verschil tussen zit behalve de prijs.
1a. deelnemersbijdrage categorie I Euro 150,00 per kwartaal
1b. deelnemersbijdrage categorie II Euro 96,00 per jaar!

Er staat wel het volgende onder:
Deelnemersbijdrage categorie I
De deelnemersbijdrage categorie I wordt per kwartaal gefactureerd en gaat in met het kwartaal waarbinnen de aanmelding heeft plaatsgevonden.
Opzeggingen van het deelnemerschap gaan in aan het eind van het kwartaal volgend op het kwartaal waarin de opzegging heeft plaatsgevonden.

Deelnemersbijdrage categorie II
De deelnemersbijdrage categorie II wordt per jaar gefactureerd. Wanneer de aanmelding in het eerste half jaar van het lopende kalenderjaar plaatsvindt, wordt het gehele jaarbedrag in rekening gebracht. Wanneer de aanmelding in het tweede half jaar van het lopende kalenderjaar plaatsvindt, wordt de helft van het jaarbedrag in rekening gebracht.
bron: http://www.sidn.nl/sidn/f...ragen/Tarieven/index.html

Kan iemand mij meer toelichting geven?

(ik heb overigens niet op korte termijn plannen om hier iets mee te doen)

Verwijderd

en dat staat op deze pagina :)

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 21:01
Ohw..
tnx..
Vond eht al vreemd dat er zo weinig over bij stond, kon het alleen niet vinden :)

Verwijderd

Aan een Cat II heb je dus eigenlijk bijna niets, er zijn ook maar liefst 6 deelnemers :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Categorie I mag domeinen registreren, categorie II is eigenlijk alleen maar geld geven aan SIDN. Je mag wat advies geven geloof ik. Vrij nutteloos IMO.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.