gsm kapot, hoe zit het met verzekering?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Hallo,

Deze week was het weer een keer lekker weer dus heb ik mijn zwembroekje uit de kast gehaalt en ben ik gaan zwemmen.
Achteraf was dit toch niet zo'n goed idee, althans niet mijn siemens s55 in mijn broekzak :S.

Ik heb nog laten drogen maar ik ben bang dat hij echt is overleden. Nu is mijn toestel wel verzekerd met liveline silver van the phonehouse

http://www.phonehouse.nl/...erservices-PhoneInsurance

Nu vroeg ik me af of dat ik dit verzekerd krijg? Ik heb namelijk ook ooit een toestel verzekerd gehad bij debitel en daar betaalde ze niet uit toen mijn gsm gestolen werd.

Hoe moet ik dit aanpakken en wat zijn de gevolgen? Ben ik verplicht om weer een s55 aan te schaffe of kan ik ook voor een ander toestel kiezen.

Wie kan me wat meer vertellen?

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

anders lees je de voorwaarden van je verzekering gewoon ff door, ik neem tenminste aan dat je die er bij gekregen hebt.....

edit:

zoals je zelf al kunt lezen op die link is ie in ieder geval gedekt voor vochtschade...

[ Voor 31% gewijzigd door kamstra op 11-06-2003 18:37 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Die voorwaarden heb ik dus niet meer :S en ik kan ze ook niet vinden op i-net

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 07:03

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

waterschade valt er wel onder. Je kan het wel proberen, je ziet wel wat je terugkrijgt ;)

/dev/null

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
Dit staat gewoon in de voorwaarden. Wat zeg ik...het staat zelfs op de URL die je in je startpost hebt staan ;)

Dit topic is gesloten.