[SS]Mediamarkt

Pagina: 1
Acties:

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-03 11:09
Ik zat ff te kijken op de SS van Mediamarkt, en daar kwam ik deze tegen:
Op dinsdag 15 april 2003 heb ik Sony CMT-M 100 MD Black Hi-Fi set gekocht bij Mediamarkt in Rotterdam Centrum. Op dezelfde dag heb ik een speaker box stuk gezien. Dan heb ik goed en netjes terug gepakt in de doos. Tussentijd ben ik heel druk. En op woensdag 23 april 2003 ging ik het naar daar te omruilen.

Een medewerker bij de balie van de goederenopnemen heeft de afdeling Hi-Fi een verkoper gebeld. Daarna kwam een verkoper bij de balie. Hij heeft slechte houding en service. En hij heeft veel vragen gesteld aan mij. Dan hij heeft de doos geopend en gekeken.

En vervolgens heeft hij een speaker box uitgepakken en ging naar winkel binnen. En dan kwam hij andere nieuwe speaker box terug. Hij zei dat nieuwe speaker box van andere doos uitghaald. Maar ik heb volgen hij achtergelopen. Hij heeft alleen maar een showmodel los gemaakt en geeft maar die voor mij. Hij dacht mij dom! Tot slote hij heeft deze speaker box geruild. En hij heeft heel slechte en niet netjes teruggepakt in de doos. Écht onzin, man!

Ik snap tot nu toe nog niet, waarom hij tóch niet geheel complete nieuwe Hi-Fi setjes omgeruild wordt? Want de winkel heeft omruilgarantie binnen 14 dagen met de kassabon. Dat klopt niets van! Ik kom daar nooit meer! Cheap damn man! Dag zeg! >.<

Nu zie ik alletwee speakers boxen zijn niet dezelfde serienummers. Wellicht, hij geeft geen garantie op !!!!!
Ik weet niet welke taal dit is, maar vloeiend nederlands is het niet, ik snap er de ballen van.

Gepost door gebruiker:
KennethKing

edit:
hij staat er btw 2 x in, dubbelpost dus.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik gaat es kieken :).

User is een tijd geleden gebanned wegens wangedrag en de twee surveys in de SS van Mediamarkt heb ik verwijderd. Hij heeft een survey ingevuld van de aankoop en een tweede van het terugbrengen, wat gemakkelijk in een enkele survey gestopt kon worden :).

[ Voor 86% gewijzigd door Robin op 11-06-2003 19:02 ]