Ik moet weer iets raars maken
de klant zou willen dat hijzelf of klanten van hem templates kunnen maken waarin dan mijn asp code geladen wordt. Op een bepaalde plaats in de code zetten ze bijv **FORMULIER** en dat vervang ik dan door mijn code. In dit **FORMULIER** wordt om te beginnen mijn volledige ASP code geladen, maar later zouden mijn code kunnen opgedeeld worden in kleinere delen en op die manier kan de klant echt templates maken zoals hij dat wil.
In ieder geval, een gebruiker komt dus bijv. op index.asp?id=cust1 en dan ziet hij de template op templates/cust1/index.html ... het is niet zo moeilijk om die html file in te lezen en dat **FORMULIER** eruit te parsen en te vervangen door mijn code, was het niet dat als ik die html file inlees en daarna response.write dat dan alle verwijzingen naar foto's volledig fucked up zijn (logisch natuurlijk).
Ik zou ook nog kunnen redirecten naar dat html bestand dan zijn mijn foto's ok, maar dan zie ik geen manier om dat **FORMULIER** eruit te parsen.
Heeft er iemand een idee? Dat moet toch te doen zijn...
In ieder geval, een gebruiker komt dus bijv. op index.asp?id=cust1 en dan ziet hij de template op templates/cust1/index.html ... het is niet zo moeilijk om die html file in te lezen en dat **FORMULIER** eruit te parsen en te vervangen door mijn code, was het niet dat als ik die html file inlees en daarna response.write dat dan alle verwijzingen naar foto's volledig fucked up zijn (logisch natuurlijk).
Ik zou ook nog kunnen redirecten naar dat html bestand dan zijn mijn foto's ok, maar dan zie ik geen manier om dat **FORMULIER** eruit te parsen.
Heeft er iemand een idee? Dat moet toch te doen zijn...