Toon posts:

XP: Sidewinder Strategic Commander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat er al eerder een topic over is geweest, maar hier is geen antwoord uit gekomen.

Ik heb gisteren een Sidewinder Strategic Commander gekocht. Dit was een demo model, en er zat dus geen doos en software bij. (wel een grote korting;))

"Je kunt de software gewoon van het internet downloaden" aldus de verkoper. Niet dus.

Is er iemand die zo'n apparaat heeft, en mij de drivers van de CDrom kan doen toekomen?

Archive

PS. Heb ondertussen met de zaak waar ik hem heb gekocht gesproken, en ik kan me geld terugkrijgen mocht het niet lukken.. maar ik wil dat ding gewoon werkend hebben!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Een demo-model? Toch geen prototype o.i.d.?

Anyway, hier staat hij, je moet je alleen wel eerst (gratis) registreren om te downloaden...

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik heb ehm gisteren toevallig ook gekocht :P
Software heb ik thuis op cd. Ik kon ook geen downloads vinden ervoor.
Mocht het echt nodig zijn, upload ik ze wel voor je.

Verwijderd

Topicstarter
nee.. geen prototype.. eentje die open in de winkel stond. waarvan ze al een tijd lang de doos hadden weggemikt.

Maar dat is inderdaad wat ik zocht! thanx!!!!!

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Dit is mischien een mooi moment om te vragen waar ik software kan vinden voor mijn Microsoft sidewinder force feedback pro (gameport versie, niet usb), en wel voor win2k, want ik krijg dat kreng niet aan de praat met de software die er bij was geleverd (hoogstens win98)
en op de microsoft sidewinder site is er ook geen win2k software te vinden

en ook vindt ik niets in de donkere uithoekken van het web, laat staan op driverguide

Laat ik ook maar ff precies beschrijven wat mijn probs zijn... Als ik de standaard drijvers gebruik in win2k (sidewinder = autodetect zegt ie) dan werk ie niet en het frapante is dat wanneer ik bij controllers kijk de sidewinder telkens blijft knipperen tussen "connected" en "not connected" Ik heb hem ook uitgeprobeert op 2 gamepoorten. psies hetzelfde probleem

[ Voor 46% gewijzigd door soepkip op 12-06-2003 10:49 ]

Beste film ooit