Don't You stare there, Operate!
Ik heb niet met muntjes gedaan, gewoon een Geforce 2 MX van Asus gekocht en weggeweest, ken je die reclame " Ik stond eerst " zoiets
, zou er niet aan moeten denken...
2 speed?! 't was toch een volwaardige 6 speed AOpen brander? Ik moest nou juist lachen om dat Diamond Homefree pakket die voor iets meer dan 100 piek wegging (met moeite):)
ging die homefree zet weg voor 100,- ? 
liep net weg en had dat ding best voor 100,- willen hebben.
liep net weg en had dat ding best voor 100,- willen hebben.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Homefree? Das toch dat draadloze 1 mbit netwerk iets? Dat had ik voor 100 piek ook wel willen hebben...
Oh nou hij ging uiteindelijk voor 110 gulden weg dacht ik, maar hoef dat ding niet, mij te langzaam...
ehm, als dat dat ding was waarmee je draadloos-netwerk voor je laptop kon opzetten had ik daar echt wel een paar honderd voor over !
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Hej Neman, had jij een linkje voor dat ICQ tooltje van die invisible users of was dat een geintje? 
Zou je het plz naar me willen icq'en (50474910)?
Thanks in advance!
Zou je het plz naar me willen icq'en (50474910)?
Thanks in advance!
Ja idd, dat setje kost normaal 325,- !!!
Tis dan wel langzaam, maar prima te gebruiken voor laptop enzo.
Exposure
Tis dan wel langzaam, maar prima te gebruiken voor laptop enzo.
Exposure
You're so fucking special. I wish I was special.
Het was eigenlijk een geintje (flauw heHej Neman, had jij een linkje voor dat ICQ tooltje van die invisible users of was dat een geintje? Zou je het plz naar me willen icq'en (50474910)?
Ja, die 6 speed werdt ook geveild, maar daarvoor was nog ene 2 speed geveild voor veeel te veel geldOp zondag 26 november 2000 00:13 schreef Neman het volgende:
2 speed?! 't was toch een volwaardige 6 speed AOpen brander? Ik moest nou juist lachen om dat Diamond Homefree pakket die voor iets meer dan 100 piek wegging (met moeite):)
Funprice bodoel je. 
Tja, veel heb je niet gemist hoor
Tja, veel heb je niet gemist hoor
Al die termen van 'keihard de goedkoopste' enzo klopten geen fl*kker van
ze waren superduur! Powerline was wel goedkoop vond ik
Het was zwaar lachen die philips 6x2x2 speed brander die voor 340,- weg ging terwijl je daar iets veel beters voor kunt halen
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Verwijderd
Zou je die gasten nou niet eens kunnen aanpakken met "keihard de goedkoopste" wat gebeurd er nou als ze dus niet de goedkoopste zijn... betalen ze terug???
Laat de hcc daar eens wat aan doen...ze hadden nog geeneens prijslijsten, dat zal wel ook niet voor niets zijn...
nee funprice is bah
Laat de hcc daar eens wat aan doen...ze hadden nog geeneens prijslijsten, dat zal wel ook niet voor niets zijn...
nee funprice is bah
Pagina: 1