Guldens vangen bij Funprice?

Pagina: 1
Acties:

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Topicstarter
Ik heb er dus gestaan, om van die guldens te vangen met zo'n stickertje erop dat het muntje 5 piek waard is als je iets koopt bij funprice.Ik heb dus toen maar met 2 muntjes een Logitech Mouseman Optical gekocht.
Maar hebben jullie ook staan vangen daar, en mensen zitten uitlachen die bij de veiling van een 2-speed cd-writer 250 gulden boden?

ikke wel iig :)

Don't You stare there, Operate!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb niet met muntjes gedaan, gewoon een Geforce 2 MX van Asus gekocht en weggeweest, ken je die reclame " Ik stond eerst " zoiets :), zou er niet aan moeten denken... :D

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

2 speed?! 't was toch een volwaardige 6 speed AOpen brander? Ik moest nou juist lachen om dat Diamond Homefree pakket die voor iets meer dan 100 piek wegging (met moeite):)

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ging die homefree zet weg voor 100,- ? :(

liep net weg en had dat ding best voor 100,- willen hebben.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Homefree? Das toch dat draadloze 1 mbit netwerk iets? Dat had ik voor 100 piek ook wel willen hebben... :)

• Neman

Neman

Oh nou hij ging uiteindelijk voor 110 gulden weg dacht ik, maar hoef dat ding niet, mij te langzaam...

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 17:20

heuveltje

KoelkastFilosoof

ehm, als dat dat ding was waarmee je draadloos-netwerk voor je laptop kon opzetten had ik daar echt wel een paar honderd voor over !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Hej Neman, had jij een linkje voor dat ICQ tooltje van die invisible users of was dat een geintje? :)

Zou je het plz naar me willen icq'en (50474910)?

Thanks in advance!

• Exposure
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ja idd, dat setje kost normaal 325,- !!!
Tis dan wel langzaam, maar prima te gebruiken voor laptop enzo.

Exposure

You're so fucking special. I wish I was special.

• Neman

Neman

Hej Neman, had jij een linkje voor dat ICQ tooltje van die invisible users of was dat een geintje? Zou je het plz naar me willen icq'en (50474910)?
Het was eigenlijk een geintje (flauw he :)) maar ik zie dat ik wel iets heb dat een kleine oplossing is, ik contact je wel ff via icq.

• seppie

seppie

Wie anders?

Topicstarter
Op zondag 26 november 2000 00:13 schreef Neman het volgende:
2 speed?! 't was toch een volwaardige 6 speed AOpen brander? Ik moest nou juist lachen om dat Diamond Homefree pakket die voor iets meer dan 100 piek wegging (met moeite):)
Ja, die 6 speed werdt ook geveild, maar daarvoor was nog ene 2 speed geveild voor veeel te veel geld

Verwijderd

Ik miste de veiling van MyCom... :(

• seppie

seppie

Wie anders?

Topicstarter
Funprice bodoel je. ;)

Tja, veel heb je niet gemist hoor

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Al die termen van 'keihard de goedkoopste' enzo klopten geen fl*kker van :( ze waren superduur! Powerline was wel goedkoop vond ik :)

• Platel
  • Laatst online: 11-08 02:10

Platel

Trogdor the Burninator!

Het was zwaar lachen die philips 6x2x2 speed brander die voor 340,- weg ging terwijl je daar iets veel beters voor kunt halen *D

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

• Platel
  • Laatst online: 11-08 02:10

Platel

Trogdor the Burninator!

Die homefree ging er uit voor 260,- toen ik keek. Wel handig, maar wel traag.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Verwijderd

Zou je die gasten nou niet eens kunnen aanpakken met "keihard de goedkoopste" wat gebeurd er nou als ze dus niet de goedkoopste zijn... betalen ze terug???

Laat de hcc daar eens wat aan doen...ze hadden nog geeneens prijslijsten, dat zal wel ook niet voor niets zijn...

nee funprice is bah :r
Pagina: 1