Toon posts:

Wat vinden jullie van het spel Hitman?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het spel Hitman het waard om er f100,- voor uit te trekken??
En wat vindt je van het spel?

De screenshots en het verhaal lijken me super stoer, alleen hoe is de gameplay en de graphics in het spel zelf?

Verwijderd

download eerst de demo maar es.
hij is moeilijker dan ik dacht.

voordat je t weet ben je dood.
en dat suckt ...:(

Verwijderd

Ik heb Hitman nu sinds vrijdag en het is echt ongelofeloos koel. Ik hehb tot nu toe alleen de 1e opdracht kunnen spelen (amd 333, 32 mb, voodoo3 2000 dus nog al :r) maar het was iig wel heel koel om gewoon nar de kill weg te kunnen lopen (langs een guard) omdat niemand me gespot had en dsu niet wist dat ik die kill had gemaakt.
Maar iig is het echt een koel spel:)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Je moet ff de camera mode veranderen.

Scheelt een hoop!

Met G geloof ik??

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Heb het nu een end zitten spelen... vrij grappig, maar de interface is vrij rot vind ik. En op m'n P2 400 met 128mb en een Viper 550 (ja ja) draait ie slecht op zelfs 640x480, vooral in de laatste missie van de eerste campaign (de vorige waren a piece of cake, btw).

All in all had ik er eigenlijk meer van verwacht.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Ik vindt Hitman zuigen:Z, ik heb t niet eens gedownload.(de demo wel, bah). No One lives forever is veeeeeel en veeeeel vettter.
.

Verwijderd

Op mijn PII 400@450 met 128 RAM en Geforce loopt dit spel in W2k als een tietje. Geen problemen, maar zuigen doet het spel wel ja. Idd een vrij brakke interface :r

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 16:13
Ik vind het spel wel stoer eigenlijk, wel erg moeilijk, en het loopt niet echt lekker op mn pc. (Cel 500 256MB RAM, TNT2, Soundblaster Live!) Welke drivers gebruik jij Robinet?

Verwijderd

ik vindt het een echt Cewle spel man :] allemaal mensjes kapoet schieten en zow >:)

bij mij loopt ie aardig p3 600 64 mb 2 mb video geheugen :'( maar toch loopt ie heel erug lekker geen happeringen of zow

Verwijderd

Ik gebruik:
directx 8
detonator 6.47

Verwijderd

Bij Gamers zijn ze er vrij positief over, ikzelf vind het ook een cool spel.

Alleen de 2e missie in Rotterdam is kut :(

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:20
Zal em is installeren, maar ik vond in de demo de besturing/camera zo kut dat ik die missie niet eens gehaald heb.

Flickr | Lego collectie

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 16:13
Bij mij loopt ie niet echt lekker. Ik gebruik det 6.34 drivers en directx8. (Zoveel moeten die drivers toch niet schelen)
Toch misschien is naar een geforce2mx kijken ofzo (zou dat veel schelen voor spellen tov een TNT2?)

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Hij is COOOOL!!! :)
De sfeer is echt heel goed!
Pagina: 1