Verwijderd

Topicstarter
Hoi Ik heb een Ericsson T10s (koelkast i know) Maar soms heel soms krijg ik smsjes in chinese tekens. Meetal als ik smsjes krijg gaat het gewoon goed, maar soms krijg ik dus smsjes in chinese tekens. Weet iemand hoe dit kan, en wat ik eraan kan doen.

(Die smsjes komen gewoon van vrienden)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 15:15 ]

Verwijderd

...
(Die smsjes komen gewoon van vrienden)
...
Chinese vrienden? :D

Ik denk dat het probleem in de software zit. Een software update zou moeten werken. En dat kan bij een Sony Ericsson Service Point. Deze vind je op www.sonyericsson.com/nl

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Een soort gelijk probleem had ik met mn Libertel Mn1 (geloof datie zo heette). Het waren smsjes via internet gestuurd. Dit was niet bij alle sites zo maar ik had t toen alleen bij quios (ofzo).

Wat je eraan kan doen weet ik niet. Volgens mij gewoon niets.

Erm...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 15:33:
[...]

Chinese vrienden? :D

Ik denk dat het probleem in de software zit. Een software update zou moeten werken. En dat kan bij een Sony Ericsson Service Point. Deze vind je op www.sonyericsson.com/nl
En als die nou gekocht is op een pc beurs zonder boekjes, doosje en garantie? 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 15:44:
[...]

En als die nou gekocht is op een pc beurs zonder boekjes, doosje en garantie? 8)7
Volgens mij zou het dan alsnog kunnen met het verschil dat het wel geld kost. En het probleem zou natuurlijk ook kunnen liggen bij degenen die sms versturen maar dat lijkt me niet eigenlijk. Software instellingen van de telefoonr resetten kun je ook proberen.