Toon posts:

[mail] Briefpapier.

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een manier om briefpapier in me mail te krijgen.
ik wil een licht groene background met een bepaald logo standaart hebben als ik een mail vestuurd.
het is niet de bedoeling dat je het elke keer moet instellen dat is mij al gelukt.
maar ik moet een manier hebben zodat als ik me mail prog. opstart dat ie dan ermee start (de background dus).

Verwijderd

Topicstarter
soor maar dit moet echt het is vrij belang rijk het is een deel van een opdracht.

*SCHOPJE*

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 16:05 ]

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Moet het speciaal 1 mailclient zijn? Er zijn wel wat emailprogsels te vinden waar je zoiets standaard kan bewerkstelligen.
Dat is gewoon ff zoeken met google/search/download.com

C:\>_

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-08 21:40

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Wat voor mail programma gebruik je hiervoor?
kan Google je niet helpen?

en het is niet de bedoeling dat je binnen 24 uur je eigen topic omhoog gaat schoppen

[ Voor 31% gewijzigd door AngelDust op 11-06-2003 16:09 ]

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

En welke mailclient heb je? Dat zou prettig zijn om te weten voor ons. Bespaart ons weer de moeite om je van alle mailclients de how-to uit te leggen.

Ook mag schoppen pas na 24 uur, en 'een opdracht?' huiswerkvragen mogen ook niet, en als het een betaalde opdracht is, wil ik er ook wat van terugzien ;)

Jaaaaaa, ik was weer eens vlot.

dan maar een copy paste van de help functie (met F1 te vinden) uit de Engelse Outlook Express.

To create stationery for outgoing messages

You can use the Stationery Wizard to create new looks for your e-mail and newsgroup messages.

On the Tools menu, click Options, and then click the Compose tab.
In the Stationery area, click Create New.
Notes

To use stationery you see in a message from someone else, select the message, and then on the File menu, click Save as Stationery.
A stationery file is an HTML file and can be edited in Outlook Express. In a new message window, on the View menu, click Source Edit, and then click the Source tab to make changes.
When creating your stationery, try to keep the file size smaller than 10 KB. Pictures and other objects can make the file too large to be easily downloaded. (Check the size of your stationery inside the Stationery folder at \Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Stationery.)