Toon posts:

[win Xp] Serial win xp

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik de serial zien in Windows Xp met SP1

dat key viewer werkt niet!!

heeft iemand een idee?

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:06
stond dat niet onder rechter muisknop op 'my computer' en dan properties? 2k wel

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ehrm, ik denk dat dit niet helemaal legaal is

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:06
Hij wil alleen zijn eigen serial zien, daar is niets mis mee denk ik zo...

Al in register op 'serial' gezocht?

[ Voor 21% gewijzigd door sjroorda op 11-06-2003 13:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een legale cd alleen heb ik nu niet de key bij de hand maar windows staat er nog op dus moet ik even de key hebbe.

Verwijderd

Toch niet om de key bij een kennis / op je werk uit lezen he? ;)

Trouwens, ècht de eerste hit op Google gaf me al een link waar ik een viewer kon downloaden, dus ik weet niet hoe je zelf al gezocht heb. :?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 13:55 ]

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
sjroorda schreef op 11 juni 2003 @ 13:49:
stond dat niet onder rechter muisknop op 'my computer' en dan properties? 2k wel
Dat is dus niet de 'serial'code hoor :) Dat is een combinatie daarvan + en andere criteria.
iig mag je die ook niet posten op GoT (stond oa ook in show hier je desktop topics).

[ Voor 4% gewijzigd door Vinnie op 11-06-2003 13:51 ]

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
is daar niet een proggie voor ofzo?

win 98 is een makky zoeken naar oem en key :) in regedit

• Richie Boy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-07 13:36

Richie Boy

not SUBed

Aïda laat het ook zien.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 14:02:
[...]

Okee en dat werkt als er SP 1 opstaat....
Inderdaad, ook met SP1. Zullen we er verder over ophouden, dit ruikt op zijn minst naar minder legale acties, en dat willen we hier niet.

Verwijderd

Topicstarter
Nee nee We hebben een klant die zijn computer naar ons heeftf gebracht maar zijn key niet mee gegeven heeft de computer is al ginstalleerd met een legale key maar die willen we dus opzoeken en dan met een nieuwe instalatie weer gebruiken Snapie vous?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Staat op het boekje als je het los hebt gekocht of de kast in het geval van OEM :Y)
Ook kan je je leverancier opbellen als je het kwijt bent :)

Kortom: lijkt me geen legale reden dat je het nodig hebt. Ik weet trouwens dat er wel wat programma's in de search staan die het kunnen achterhalen, m.n. in SA. Maar dat is dus niet bepaald het hoofddoel van die progs. Google doet idd ook wonderen. Oplezen is trouwens makkelijker :)

Edit
Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 14:19:
Nee nee We hebben een klant die zijn computer naar ons heeftf gebracht maar zijn key niet mee gegeven heeft de computer is al ginstalleerd met een legale key maar die willen we dus opzoeken en dan met een nieuwe instalatie weer gebruiken Snapie vous?
Aha, klinkt logisch :)

De klant opbellen? Anders: klik. Maar helaas is het dus niet de bedoeling. Overigens kan je ook een eigen code gebruiken en daarna met sysprep deze weer verwijderen. Succes :)

[ Voor 56% gewijzigd door F_J_K op 11-06-2003 14:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.