Toon posts:

Nieuwe voeding, Nu gaat pc steeds uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb gisteren mijn 400watt q-tec voeding omgeruild omdat ie na 2 maanden een tering herrie ging maken.

Nu vanaf gisteren, toen die nieuwe erinzat, slaat mijn pc steeds uit na een korte tijd, dacht ow misschien toeval, maar na een paar keer vroeg ik het me toch af.

Hetis wel wat benauwd op mn kamer, maar dat heeft nog nooit een probleem opgeleverd. kan het zijn dat het dan gewoon die nieuwe voeding is?

Bedankt.

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-08 20:20

NBK

Weercam-Avatar

Wat denk je zelf? het enigste dat echt veranderd is aan je PC is je voeding en nu doet ie vaag...q-tec staat trouwens ook niet bekend om z'n kwaliteit...

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als het een dual fan golden is kan ik me het goed voorstellen. Ik had hetzelfde, voeding werd gloeiheet, let daar eens op.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-08 13:46
Natuurlijk kan dat, als je verder niets hebt veranderd en hij gaat nu ineens af en toe uit.. dan denk ik het van wel ja. Het kan ook zijn dat je voeding een productiefout heeft en dat hij veel warmer word dan normaal, waardoor het systeem vervolgens ook veel warmer word en je systeem gewoon uit springt.

Ik zou het in ieder geval in je voeding zoeken... Gewoon weer terugsturen. Of nog beter, een andere kopen want naar mijn mening zijn QTec's nogal brakke dingen (ik heb er zelf ook een :|)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mensen.
Even alles in 1 post:
Het is een DUAL fan.
En systeem is wel heter ja.
Q-Tec is brak.. Dat idee krijg ik ook.
Kijken of ik me geld terug kan krijgen, en anders maar weer een vervanging.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat heeft dit met Casemodding & Elektronica te maken :?

Dat wordt dus een enkeltje Casemodding & Elektronica > Overige Hardware :)
Ik raad je dringend aan om in het vervolg éérst in de FAQ's/sticky's van de subfora (de bovenste topics dus B) ) te raadplegen eer je er achteloos een topic achterlaat.

Overigens maakt Q-Tec prima voedingen, maar een groot deel van hun 450W voedingen kampen inderdaad met stabiliteitsproblemen. Beter is om voorlopig de 350W of 550W exemplaar te nemen, of zelfs een geheel ander merk :)

[ Voor 24% gewijzigd door BalusC op 11-06-2003 14:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 400 Watt. Nou voeding heeft volgens mij met elektronica te maken kon geen betere topic vinden, enneh geen tijd om ook maar iets te lezen want dan vliegt pc weer uit. Maar zodra pc weer normaal is zal ik er op letten BalusC

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Heb er helaas ook 1 gekocht vorige week, na 10 minuten of eerder knalt ie er al uit.
Heb ém ter rma gestuurd, hopen dat de volgende beter is, anders vraag ik mijn geld terug.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een 550 Watt gekocht, gebruik wel niet zoveel maar mocht dat veranderen heb ik meteen wat, pc staat nu al een tijd aan en nog steeds lekkere koude luht uit de achterkant.
Toppie deze, die 400 zijn dus niks, heb 2 verschillende gehad beide hadden wat, waarvan de ene ff gloeiend heet wordt, warme lucht blaast, en alles ff minimaal 15 graden heter maakte, deze 550 is alles beetje kouder tussen 3 en 5 graden minder.

Thanks allemaal!
Pagina: 1