Toon posts:

[Outlook XP] Mail versturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb outlook XP, en ik heb een Exchange server van de Tu/e. Daarop krijg ik alle mails binnen. Zowel van mijn studenten account als van mijn ADSL account. Is het echter mogelijk om nu mails te versturen vanaf mijn ADSL account via de Exchange server. Ik bedoel dus, dat als mensen me replyen dat ze dan replyen naar mijn ADSL account ipv mijn studentenaccount. Ik krijg namelijk telkens de melden open relay !! Wie o wie kan me helpen, en er anders een oplossing voor geven hoe ik via Outlook met twee mailadressen mails kan versturen. Alvast bedankt

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Meestal werkt het zo, dat je als je verbinding hebt met server A, geen gebruik kan maken van de STMP-host van server B. Dus je kan wel je e-mail van je ADSL accountje ophalen, maar niet verzenden, althans, niet via SMTP, dus dan moet je het maar via webmail ofzo oplossen denk ik...

edit Die laatste zin is natuurlijk onzin :X Webmail, de vraag was juist of het niet via Outlook kan, mijn fout :) Anyway, het is volgens mij gewoon een 'beperking' die je ADSL provider je oplegt ... ik kan mijn HetNet email wel ontvangen via XS4All, maar kan via XS4All niet verzenden met mijn HetNet account.

[ Voor 37% gewijzigd door TheLunatic op 11-06-2003 13:38 ]

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Topicstarter
Aha, dat is klote, want met webmail blijven je verstuurde mails niet aanwezig net zoals in Outlook in Verzondern items