Toon posts:

usb stick, bestanden door elkaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op een usb stick heb ik een aantal bestanden geschreven.
De usb stick is nu nog gewoon goed te lezen, maar alles staat door elkaar. Tekst van bestand 1 staat in 2, en een anders stukje staat weer in bestand 3 etc. De plaatjes zijn ook niet goed meer.
De usb stcik is een apacer handydrive 64 mb. en het is geschreven op een win2k machine. het moederbord (met de usb aansluiting) is een msi ms-6909....

weet iemand of het nog te herstellen is?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je zou scandisk erover heen kunnen halen, om te kijken of er nog wat te herstellen valt
maar ik denk dat mogelijk de drive iets te snel uit de pc is getrokken, en daardoor probs is gaan geven.

Verwijderd

Topicstarter
en daar is niks meer aan te doen (scandisk en zo vonden geen fouten...)

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Ik weet niet of het nog te herstellen is, maar heb je je usb stick wel veilig verwijderd onder win2000?
Ik heb hier ook vaak problemen mee dat als ik mijn stick niet veilig verwijder alle bestanden verloren gaan.

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-03 18:29

Masselink

Voor de dorst

Je moet er ook niet mee schudden ! :)

Ik ken het probleem inderdaad wel als je hem niet veilig verwijderd. Ik heb toen de bestanden opnieuw overgezet. Ik hoop dat je nog een kopie hebt.....

Koffie en meer...

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht dat ik hem veilig verwijderd had, maar begin te twijfelen. het was back-up data voor een formatering.. dus heb de data niet meer

shit
Pagina: 1