Wie weet er of het mogelijk is de kalender van mijn Exchange server elke keer te updaten naar mijn pst file. Nu moet ik elke keer kopieren en krijg ik elke keer een nieuwe kalender in mijn pst file !! Wie o wie kan me helpen. Met Tasks e.d. kan het namelijk wel. Gewoon alles selecteren en dan kopieren en plakken. Met de agenda functie lukt dat dus niet
Is er niemand die hier antwoord op heeft ?
Modbreak:
Zie naast onderstaande ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done. Heb even wat meer geduld, je topic wordt vanzelf wel gezien. Ga niet zo snel schoppen ajb
[ Voor 80% gewijzigd door F_J_K op 11-06-2003 15:05 ]
Heb je niet even het geduld om IETS meer dan 1:19 te wachten 
Je topic kicken is erg nutteloos binnen 24 hr
Je topic kicken is erg nutteloos binnen 24 hr
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Sorry, ik dahct namelijk dat het een vrij simpel probleem was, en dat er dus wel antwoord op gegeven kon worden. Niet te kwaad worden aub
Verwijderd
Microsoft heeft ooit eens een progje gehad waarmee je dus in een door jou gesteld tijd een backup kon maken.
Als je hier dan kiest om alleen de agenda te backuppen naar de plaats waar je outlook je pst file vandaan haalt, ben je er volgens mij.
P.s. Ik kan dat progje over 1,5 uur wel ff uppen voor je.
Als je hier dan kiest om alleen de agenda te backuppen naar de plaats waar je outlook je pst file vandaan haalt, ben je er volgens mij.
P.s. Ik kan dat progje over 1,5 uur wel ff uppen voor je.
Verwijderd
Heb nog geen tijd gehad om hem te uppen, maar ben er achtergekomen dat je hem ook nog steeds gewoon bij Microsoft kunt downen.
http://download.microsoft.../WIN98/EN-US/pfbackup.exe
En idd: Het is bedoeld voor outlook 2000, maar ik heb het altijd op outlook xp goed werkend gehad.
Veel plezier ermee.
http://download.microsoft.../WIN98/EN-US/pfbackup.exe
En idd: Het is bedoeld voor outlook 2000, maar ik heb het altijd op outlook xp goed werkend gehad.
Veel plezier ermee.
Kan iemand uitleggen hoe dit progje werkt, en waar ik het dan kan vinden als ik het eenmaal geinstalleerd heb ??!?!? Dank je
Pagina: 1