Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek eigenlijk een MP3-speler waar je redelijk goede opname's mee kan maken.
Het liefst een waar je een externe microfoon op kan zetten.

Op mijn [R.I.P.] CD-MP3 speler kon, maar die had maar 2 MB geheugen waar je in kon opnemen.
En nu zoek ik eigenlijk er een met 128/ 256 MB (liefst uitbreidbaar, voor meerdere opnames na elkaar)

Ik heb wel wat [MP3] topics doogelezen, maar ik zie eigenlijk alleen maar mp3-spelers met voice-recording + ingebouwde microfoon.

Iemand tips?

Anders ga ik voor een minidisk.

Verwijderd

diva mp3 speler kun je goed mee opnemen goedkoop en klein!! en maximaal 1024mb

offtopic:
p.s. heb er nog een te koop :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 12:51 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Deze vraag is wel eens eerder gesteld. Zulke mp3 spelers bestaan wel maar het zijn niet de meest bekende modellen. Misschien dat je met de search nog wel wat kan vinden.

Er was toen iemand die een mp3 speler zocht die een line-ingang had en wel op 128kb/s op kon nemen ipv die zogenaamde voice-recording. Ik meen me te herinneren dat die apparaatjes uit Korea kwamen.

NB niet om vervelend te zijn maar die Diva mp3 speler sampled maar met 32kb/s volgens de specificaties. :/

[ Voor 14% gewijzigd door -=bas=- op 11-06-2003 12:56 ]

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

ja dat klopt ik was in de veronderstelling dat het om spraak ging?, misschien verkeerd van mij gedacht?, voor spraak heb je geen 128kb nodig lijkt mij zo.

voor de rest weet ik zo snel niet een mp3 speler die dat kan, dan zou je beter voor een minidisc kunnen gaan!!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 12:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat voornamelijk om muziek opnemen (voor studie-doeleinden) Ik wil mijn trompet opnemen, met eventueel begeleiding. Dus als je een line-in hebt, kun je hem evt in een mengpaneel duwen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 13:03:
Het gaat voornamelijk om muziek opnemen (voor studie-doeleinden) Ik wil mijn trompet opnemen, met eventueel begeleiding. Dus als je een line-in hebt, kun je hem evt in een mengpaneel duwen
http://www.teamdigital.ne...fa2c4e9cee855a5f116fa68dc

Iriver IPF modellen...line in en hoge bitrate encodering alleen niet uitbreidbaar
tot 512 mb max momenteel.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 15:47 ]

Verwijderd

kijk ook eens naar de mpman e2002, geloof ik die heeft line in en microfoon intern ik neem er vaak goed interviews mee op, ook op 5 meter afstand doet ie het nog goed, tevens heeft ie line in, 128 mb intern, dixons bv

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
ibead kn je op maximaal 48khz opnemen met de voice recording.. ik was wel behoorlijk te spreken over de kwaliteit.
Moest laatst met de band een nummer mee nemen naar huis.. maar ik had alleen mp3 speler bij me en het stond op md.. toen maar gewoon afgespeeld en zo met voice recording opgenomen.. ging best prima..
Pagina: 1