Hello
Ik heb hier een AMD 2000+ (Palomino) 1.667 Mhz
En een Artic Silent Copper Pro (2700 rpm)
Nu hen ik ook nog een exta fan aan de zijkant van mijn behuizing maar toch draait mijn CPU idle al op 65°C wat ik extreem hoog vind.
Maar nog merkwaardiger hieraan was dat de temperatuur hiervan vroeger minder was
is heb hier geen verklaring voor en heb pogingen gedaan met zoeken op google en GOT search maar zonder een goed resultaat.
Verdere informatie die ik kan geven:
Het gaat hier over de temp. die je in BIOS e.a. kan aflezen.
Ja, ik gebruikte coolpasta.
Neen de CPU is niet overclockt.
Temperatuur in deze kamer bedraagd 18°C.
De airflow wordt niet verhindend door loshangende kabels.
Als ik heb 5 minuten full load laat draaien geeft de temp. al snel 75°C aan, indien ik dit langer doe blijft hij rond de 80°C wat volgens mij toch niet al te gezond is.
IMss dat jullie wel weten waar het aan te wijten is. Zou het mss mogelijk zijn dat de temp. meter stuk is ofzo?
Ik heb hier een AMD 2000+ (Palomino) 1.667 Mhz
En een Artic Silent Copper Pro (2700 rpm)
Nu hen ik ook nog een exta fan aan de zijkant van mijn behuizing maar toch draait mijn CPU idle al op 65°C wat ik extreem hoog vind.
Maar nog merkwaardiger hieraan was dat de temperatuur hiervan vroeger minder was
Verdere informatie die ik kan geven:
Het gaat hier over de temp. die je in BIOS e.a. kan aflezen.
Ja, ik gebruikte coolpasta.
Neen de CPU is niet overclockt.
Temperatuur in deze kamer bedraagd 18°C.
De airflow wordt niet verhindend door loshangende kabels.
Als ik heb 5 minuten full load laat draaien geeft de temp. al snel 75°C aan, indien ik dit langer doe blijft hij rond de 80°C wat volgens mij toch niet al te gezond is.
IMss dat jullie wel weten waar het aan te wijten is. Zou het mss mogelijk zijn dat de temp. meter stuk is ofzo?