Toon posts:

IE installeert niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mijn internet explorer crasht de laatste tijd vrij veel. Ik heb een herstelling gedaan van mijn IE5.5 maar dit heeft niets uitgehaald. IE bleef regelmatig crashen, icoontjes (bv op forums) niet volledig weergeven ,...
Ik heb toen besloten om via IEradicator 2001 IE volledig te verwijderen van de pc om een nieuwe installatie erover te gooien.
Wanneer ik IE5setup.exe of IE6setup.exe wil installeren loopt hij vast en geeft een foutmelding. Daar kan ik advanced klikken en mijn proxy settings invullen. Doe ik ook maar hij kan nog steeds niet downloaden en zegt dat de servers misschien bezet zijn. Ik heb zo het vermoeden dat de fout hier op deze computer te vinden is.
Kan iemand me advies bezorgen?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

- Welk OS?
- Wat is de foutmelding?

IE probeert in jouw geval de rest van de setup files via internet te downloaden (active setup), maar hij kan geen verbinding krijgen, daarom vraagt hij op proxysettings etc. Controleer of je PC wel goed verbonden is met het internet. Is dit het geval, download dan (even via een andere client of browser) de nieuwste versie..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Een manier om dit te ontlopen: download mozilla (www.mozilla.org) waarom? lees Het grote Gecko-based browser overstaptopic! :)

Verwijderd

Topicstarter
OS zoals onderaan vermeld , Win98 SE
Ik heb via opera die IE5setup.exe en IE6setup.exe gedownload maar dan moet hij nog files downloaden om te installeren. De eerste keer stonden de proxy settings leeg, nu heb ik ze veranderd, ondertussen al reboot en de proxy settings blijven juist staan als ik op advanced klik

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/neoproject/ie.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Raar maar waar , maar wanneer ik Opera afsloot installeerde hij wel IE6.
Misschien door die downloadmanager die daarin ingebouwd zit

In iedergeval tnx iedereen