Toon posts:

Halve letters weg met mijn Gaiward geforce

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de HCC een Gainward geforce mx golden sampel gekocht, maar nu heb ik dat er sommige regels tekst gewoon halve letters verdwijnen en er zijn hier en daar stippels in het beeld. Hoe komt dat en hoe kom ik hier weer af ?????????

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:41

Erikie

www.erikie.nl

dan ben je zwaaar genaaid, en kun je verwachten dat je videokaart over een maandje stuk is. je cpu op je videokaart is stuk.. heb ik ook gehad met een voodoo 3.! eerst 1 pixel (groen) daarna 3.. irritant.. dan opeens streepjes enzo. en dan helemaal niks meer..

hahaa..

traktor scratch!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem denk ik ondekt ik had de kaart te ver ineens overclockt.
Ik heb de kaart in de default performance settings gezet core 175 mem 166 en dan loopt hij goed zonder problemen.
Maar als ik hem in de enhanced performance setting zet core 210 mem 200 dan vertoond hij problemen.

Heeft iemand hier ook last van.
Wil ik te snel ineens overclokken.

Verwijderd

Op zondag 26 november 2000 05:49 schreef Erikie het volgende:
dan ben je zwaaar genaaid, en kun je verwachten dat je videokaart over een maandje stuk is. je cpu op je videokaart is stuk.. heb ik ook gehad met een voodoo 3.! eerst 1 pixel (groen) daarna 3.. irritant.. dan opeens streepjes enzo. en dan helemaal niks meer..

hahaa..
Wat ben jij een eikel joh, hoe zou jij je voelen op zo'n moment?? En em dan nog uitlachen ook. Zegt een hoop over iemands persoonlijkheid.

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

zit ik hem te flamen? denk je dat? denk je dat ik hem uit lach? kijk, een beetje wel natuurlijk, maar da's mij ook gebeurd. Ik zeg gewoon dat er niks meer aan te doen is, maar mij dan een eikel te noemen, dat is pas triest en het blabla persoonlijkheid. Wat denk je wel? |:(

melanieromy> je had trouwens niet gezegd dat je hem had overgeclockt. Dan zou het hoogstwaarschijnlijk aan dat liggen ja. Heb soms ook pixels / streepjes als ik m'n 7700 overclock. maar dat doe ik niet meer. ... slechte ervaring mee. -

mischien betere cooling gebruiken...

traktor scratch!

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Erik.............ga masturberen of zo
en als je je ..... eraf trekt

hahahaha!
(is mij nog niet overkomen trouwens)

signature weggegehaald , ouwe rukker?

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

waar heb je het over?

traktor scratch!

Pagina: 1