Toon posts:

imagemagick documentatie

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand waar ik een beetje duidelijke documentatie kan vinden over het gebruik (syntax, functies e.d.) van imagemagick, want ik kan nergens een duidelijke handleiding vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 11:11 ]

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:12
Zoeken op Google geeft al direct op de eerste pagina deze link, met een in making zijnde manual, waar wat ik zo snel zie wel een volledige reference manual in zit.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat google een hoop vindresultaten heeft op imagemagic, het enige dat ik vroeg of iemand een duidelijke handleiding weet...maar goed. Niet dus.

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:12
Jij vraagt een referentie, en die staat in mijn reactie...

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 11:22:
ik weet dat google een hoop vindresultaten heeft op imagemagic, het enige dat ik vroeg of iemand een duidelijke handleiding weet...maar goed. Niet dus.
Dat vermeldde je anders niet in je startpost.
En hoe kunnen wij nou weten wat jij duidelijk vind?

Als het dus net zo duidelijk moet als jouw openingspost, ben je gelukkig snel klaar ;)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
nou nou jongens....

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Sorry hoor, je bent er vast vaker op gewezen.. maar als je op een degelijk forum zoals dit een beetje normale reacties wilt, die in ieder geval nuttig voor jou zijn verwachten we dat je minimaal dit:

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Onder de knie hebt.

Verwijderd

Topicstarter
ok..ok..ok..

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Toedels.

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.