Toon posts:

[js] Efficient een tree menu gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb in PHP een scriptje gemaakt die een dbs structuur uit kan lezen. Deze wordt dan met behulp van JS in een tree vorm gegoten. Helaas krijg ik problemen bij heel veel records. Ik krijg dan van internet Explorer de melding:

"Vanwege een script op de pagina reageert Internet Explorer traag. Als u doorgaat, reageert uw computer misschien niet meer. Wilt u doorgaan?"

Het script is dus te lang. Nu wil ik eigenlijk een tree maken die dynamisch telkens alleen de items ophaalt die hij moet laten zien. Net zoiets als de MSDN tree dus.

Wie kan me op weg helpen aan goede references?
Ik heb al oplossingen gelezen die gebruik maken van div'jes en dan de display op none zetten enzo, maar ik vind dit een halve oplossing.

Ik wil gewoon het menu dynamisch kunnen genereren, zonder lelijke refreshes enzo. Ook heb ik een oplossing met XML gezien. Ik ben nog geen XML held, maar als ik goede references heb, dan wil ik me er graag instorten.

Wie kan me een stapje verder helpen?

Verwijderd

ik weet niet hoe groot jouw script is, maar die fout melding lijkt meer op een fout met een oneindge loop.
manuals en references kan je zoeken op google op of op php.pagina.nl,
xml.pagina.nl
html.pagina.nl
java.pagina.nl etc

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Je vraag is me niet echt duidelijk, maar volgens mij gaat het je puur om de clientside scripting van een tree bouwen op een resource-vriendelijke manier. Dat is volgens mij een valide vraag voor W&G, dus bij deze kick ik 'm over de schutting :)

Professionele website nodig?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08
Stort je op XML references dan zou ik zeggen :)

Hier over is zo- vreselijk veel te vinden.. helemaal in combinatie met PHP.
Even zoeken, en ermee aan de gang gaan.

Succes.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.