ik heb een glowstring gekocht, maar hier zit geen inverter/trafo bij. is er een mogelijkheid om de glowstring op/in m'n toetsenbord te plaatsen zonder deze inverter?
de search heb ik al uitgebreid door zitten lezen, maar daar wordt je ook niet veel wijzer van.insan1ty schreef op 11 June 2003 @ 10:43:
Nee. Gebruik de search aub...
Een inverter verhoogt het voltage van 12 volt naar +/- 10.000 volt.
Dit heb je nodig voor je glowstring.
Je hebt dus een inverter nodig en ik denk dat je die dan ook wel los kan kopen (even zoeken, moet lukken).
Bij glowstring en CCFL's is het algemeen bekend dat daar invertors bij horen
Dit heb je nodig voor je glowstring.
Je hebt dus een inverter nodig en ik denk dat je die dan ook wel los kan kopen (even zoeken, moet lukken).
Bij glowstring en CCFL's is het algemeen bekend dat daar invertors bij horen
maybe beetje offtopic, maar toch betrekking hebbend op glowstring :
Mag die inverter ingegoten worden in hars of iets dergelijks, zodat ie zeker geen kortsluiting of electronische contacten kan veroorzaken aan bv het MB en al de rest in je case ?
Of gaat die inverter dan te warm worden en smelte/kortsluiten/glowstring stuk doen ?
Want ik wilook wel een glowstring in men case, maar heb beetje bang om die inverter in men crappe case te steken.
Mag die inverter ingegoten worden in hars of iets dergelijks, zodat ie zeker geen kortsluiting of electronische contacten kan veroorzaken aan bv het MB en al de rest in je case ?
Of gaat die inverter dan te warm worden en smelte/kortsluiten/glowstring stuk doen ?
Want ik wilook wel een glowstring in men case, maar heb beetje bang om die inverter in men crappe case te steken.
-| Hit it i would ! |-
Dit wordt vaak gedaan om ervoor te zorgen dat de invertor niet meer piept. Ff zoeken op de woorden "invertor hars" en ik weet zeker dat je er meer over vindFalcon10 schreef op 11 June 2003 @ 11:46:
maybe beetje offtopic, maar toch betrekking hebbend op glowstring :
ja, met me ccfl's wist ik, maar het voltage van een glowstring was me even ontgaan. inmiddels een inverter in bestelling.
deze kan dicht wat mij betreft.
deze kan dicht wat mij betreft.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()