Toon posts:

Ghost Multicast met intel pro 10/100 VE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt mij niet om dit probleem op te lossen,

Ik wil namelijk gaan multicasten. Ik heb een image die ik op meerdere pc's wil.. Op me server heb ik Ghost CE 7.5 geinstalleerd, en met behulp de bootdisk wizard zo'n diskette aangemaakt.

Autoexec.bat:
-----------------
@echo off
prompt $p$g
\net\netbind.com
MOUSE.COM
cd \ghost
echo Loading...
GHOST.EXE

Config.sys
-------------
DEVICE=\net\protman.dos /I:\net
DEVICE=\net\dis_pkt.dos
DEVICE=\net\e100b.dos

Bij de 2e regel van de config.sys gaat ie de fout in. Daar krijg ik de melding dat de drivers niet goed zijn, heb gezocht op intel, maar geen andere Disk Package..

iemand die me kan helpen?

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-04 13:11
Hij zou het gewoon met de standaard driver moeten doen, ik heb dit al zo vaak gedaan met een Intel Pro kaartje.

Wat ik persoonlijk fijner vind werken, is een drivemap diskette te maken, en de Images gewoon op een windows share te zetten..

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Post ff die foutmelding, misschien dat we daar wat meer uit kunnen halen...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
uit ervaring is gebleken dat de VE niet dezelfde driver gebruikt als de standaard, op een of andere manier werkt het niet met de standaard driver... heb zelf toen de VE driver gedownload en die werkte wel

vaag maar waar :) :? :X

Verwijderd

Topicstarter
richardkraal schreef op 11 June 2003 @ 10:42:
uit ervaring is gebleken dat de VE niet dezelfde driver gebruikt als de standaard, op een of andere manier werkt het niet met de standaard driver... heb zelf toen de VE driver gedownload en die werkte wel

vaag maar waar :) :? :X
das leuk en aardig, maar zit je wel in de zelfde situatie? want ik zoek de dos drivers voor multicast...

Verwijderd

Topicstarter
uit eindelijk is het me gelukt na veel geklooi,

mijn bron waarbij het werkte = http://www.geocities.com/conjh13/e100b.zip
Pagina: 1