• Tijsje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:24
Schermbeveiliging is dat belangrijk om dat aan te hebben staan ?
Ik kan de optie niet eens vinden om hem uit te zetten en de timeout kan ik maximaal instellen op 60 minuten.
Ik heb eigenlijk maar een **** hekel aan schermbeveiligingen maar het moet natuurlijk ook niet gaan gebeuren dat mijn scherm gaat inbranden of dat de accu na een dagje leeg is.
Weet iemand raad ??

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Ding kan niet uit voor zover ik weet.
De leesbaarheid van de tijd in de schermbeveiliging, mocht je daar problemen mee hebben, is trouwens beter met de nieuwe firmware.

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De beveiliging kan je inderdaad niet uit zetten.. Je kan hem wel op max. 60 minuten instellen..

Ik heb men phone afg. weekend gekregen.. Hij blijkt defect te zijn, de trilmotor wordt niet aangestuurd.. Balen man ik naar een Nokia service center ben ik hem 4 weken kwijt :(

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:00
Als je schermbeveiliging actief is, zal je scherm minder stroom gebruiken. 'k weet niet precies hoe het zit, maar de kleuren worden iig uitgeschakeld.
Dus ja, het zal wel in de accuduur te merken zijn als je hem zou uitzetten. (Als dat zou kunnen).

Voor het scherm zelf zou je het niet hoeven te doen, een LCD scherm kan niet inbranden.
(Inbranden is namelijk een patroon dat in de fosforlaag van een beeldbuis wordt gebrand. En aangezien je geen beeldbuis in je telefoon hebt...;) )

Maargoed: Helaas is het dus niet mogelijk.

Dit topic is gesloten.