Toon posts:

[Home Cinema] Pioneer DCS-303

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een Home Cinema set te kopen, zonder de tv dus. Het moet wel een goede set zijn.
Hoe is de kwaliteit van deze set, adviesprijs is 699 Euro.
Heb je voor dit geld of iets meer nog iets beters of hoef ik over deze set niet te twijfelen:

http://www.pioneer.nl/nl/...d=2087&taxonomy_id=62-100

Verwijderd

Je kan zelf bijvoorbeeld eens wat reviews zoeken. Kijk eens op www.kieskeurig.nl daar hebben ladingen mensen hun mening al gegeven. Ik zou trouwens wel ff bij BCC kijken want daar was ie een stuk goedkoper....

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 20:29

almightyarjen

When does the hurting stop?

Ga naar een winkel als BCC of It's en vraag of je een aantal sets mag horen. Het geluid, daar gaat het om en dat moet je gewoon horen. Dan kan je een goede keuze maken. :)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Verwijderd

Hey , ik heb deze set nu sinds 3 maanden thuis staan en kan hem je echt aanraden komt een heel mooi geluid uit en heeft ook genoeg vermogen

5x75 watt speakers en een sub van 75 watt (RMS natuurlijk :9 )

je kan er vanalles op instellen van de grootte van de huiskamer tot op de positie van de speakers , deze set heeft trouwens ook dolby prologic 2 en kan dus een
stereo aangeleverd signaal verdelen over de 5 speakers

de sub ziet er heel slank uit en heeft een kewl design , en geeft een mooie diepe bas die niet te overdreven aanwezig is (je kan em ook heel simple veranden met de afstandsbediening je hebt bas voor cinema en muziek , powerbass en geen bas voor de klassieke muziek)

de ondersteuning voor MP3 cd's en SVCD is ook heel goed .

het eninge minpuntje wat ik vind is het feit dat je maar 8 tekens van de mp3 id-tag kunt zien op het display van de speler

je kunt wel als je de tv aanzet een heel mooi menu oproepen om mp3's af te spelen dat is ook veel handiger omdat je dan sneller door de mappen kan bladeren

dus samengevat is het een top setje waar heel goed geluid uit komt en dus zijn prijs zekers waard is .

hopelijk kun je hier wat mee :9

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ga er eens naar luisteren, alleen maar topics op GoT openen met "is dit wat" schiet niet op (behalve dan dat je nietszeggende antwoorden als "75watt RMS :9" (met 30% vervorming?) krijgt.

Op kieskeurig.nl kan je veel ervaringen lezen, maar de ultieme is je eigen, ga dus gewoon even luisteren en ga niet af van folders en open dan niet een topic hier maar ga daadwerkelijk naar de winkel. Het is namelijk smaakafhankelijk, niet afhankelijk wat een willekeurig ander iemand ervan vindt.,..

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.