Ik heb een vraagje omtrent een verster die ik wil aanschaffen. Aangezien ik niet zo in de audio wereld thuis ben ben ik benieuwd naar de antwoorden!
Ik heb nu in mijn auto als HU een Pioneer DEH-6400R
met voor 2 xplod speakers van 120 watt (denk ik hoor!) en achter Xplod speakers van 200 watt...
Ik ben van plan om die Red Alert baspijp bij de kijkshop te kopen als tijdelijke oplossing maar ik ben wel opzoek naar alvast een leuke versterker in de prijsklasse van rond de 150 euro.
(ik kan veel vinden maar hoe weet ik nou wat goed voor mij is en waar ik naar moet zoeken?)
Nu zie ik veel staan 2 channel amp of 4 channel amp maar wat houdt dit in?
Is het moeilijk aansluiten de versterker?
Moeten de speakerdraden nu naar de versterker worden geleid?
Hoe zit dit precies allemaal?
Ik ben opzoek geweest naar Topics op GoT hierover maar hier staat nergens echt de basics in beschreven over hoe en wat met een versterker...
Ik heb nu in mijn auto als HU een Pioneer DEH-6400R

Ik ben van plan om die Red Alert baspijp bij de kijkshop te kopen als tijdelijke oplossing maar ik ben wel opzoek naar alvast een leuke versterker in de prijsklasse van rond de 150 euro.
(ik kan veel vinden maar hoe weet ik nou wat goed voor mij is en waar ik naar moet zoeken?)
Nu zie ik veel staan 2 channel amp of 4 channel amp maar wat houdt dit in?
Is het moeilijk aansluiten de versterker?
Moeten de speakerdraden nu naar de versterker worden geleid?
Hoe zit dit precies allemaal?
Ik ben opzoek geweest naar Topics op GoT hierover maar hier staat nergens echt de basics in beschreven over hoe en wat met een versterker...
ehhhh..HOI