Toon posts:

[Photoshop] kleur uit tekening halen deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een site in het blauw aan het maken. zit er vrij slick uit 8)
Maar op men andere computer waarvan men beeldscherm zodanig kapot is dat hjij geen rood meer weergeeft ziet het er nog mooier uit.
Dus weet iemand hoe ik de rood uit het blauwe haal??

En bedankt voor het snelle sluiten van men topic. _/-\o_

Wat ik dus bedoel is dat ik de site opsla in jpg en dan weer met photoshop de rood uit het plaatje halen.
en niet 1 voor 1 alle onderdelen een andere kleur geven want het is een behoorlijk uitgebreide psd.

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 16:02
Ehm.... een site bestaat tog niet uit 1 jpg ?
Al zou dat wel zo zijn, precies dezelfde handeleing als 1voor1 een andere kleur geven, alleen dan hoef je het maar met 1 plaatje te doen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

de psd mergen tot 1 layer, dan color balance heel rood uitzetten?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
dank je karremania :)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Wat ik me nou afvraag, aan dit soort topics, is of de topicstarter nooit de terughoudendheid heeft om dit soort dingen eerst uit alle macht zelf op te proberen te lossen, ...want als je toch zo'n vraag post op een forum, dan weet je toch zelf al dat je, als je wat beter gezocht had en de tijd had genomen gewoon wat simpele tutorials door te nemen, je hier onmiddellijk bestempeld wordt als n00b? hou die eer aan jezelf en kijk of je het eerst zelf op kunt lossen, je leert er nog meer van ook :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55

sjorsfeenema

de mijne is mooier

ik wil wel es een voorbeeld zien

die van hen is mooi....

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 16:02
Dark Blue schreef op 11 June 2003 @ 02:05:
Wat ik me nou afvraag, aan dit soort topics, is of de topicstarter nooit de terughoudendheid heeft om dit soort dingen eerst uit alle macht zelf op te proberen te lossen, ...want als je toch zo'n vraag post op een forum, dan weet je toch zelf al dat je, als je wat beter gezocht had en de tijd had genomen gewoon wat simpele tutorials door te nemen, je hier onmiddellijk bestempeld wordt als n00b? hou die eer aan jezelf en kijk of je het eerst zelf op kunt lossen, je leert er nog meer van ook :)
maar volgens mij de de topicstarter ook 1% noob, een site bestaat tog niet uit 1 jpg :?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08
Topic heropenen na sluiten 1e over hetzelfde onderwerp wordt niet op prijs gesteld.

Maak desnoods een foto van dat "rode" beelscherm of simuleer het op gevoel.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Gooi een Color Balance adjustement layer over je hele PSD heen en ga een beetje met die sliders spelen. En Lawtje, volgens mij ben jij degene hier die niet helemaal weet waar je het over hebt ;). En toch schrijf je als toch en niet als tog :P.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.