Toon posts:

Sapphire 9500 bij MyCom in de aanbieding!

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment heeft MyCom de Sapphire Atlantis ATi Radeon 9500 128MB voor 139,00 euro in de aanbieding. Nu las ik dat de 9500 (non-pro) vrij eenvoudig is om te bouwen tot een 9500 PRO of 9700 (PRO??), maar dat het nog afhankelijk is van de PCB c.q. revisie.

Zijn de nieuwe Sapphire 9500's hier nog voor geschikt en dan natuurlijk in het bijzonder die bij MyCom worden verkocht?

Graag reactie's van mensen met gebruikerservaring!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Er zijn genoeg topics over of dit wel of niet kan...

Zucht..

Verwijderd

Die 'mod-truck' heeft alleen betrekking op de 9500 non pro kaarten waarbij er 2 geheugen-chips boven en 2 geheugenchips naast de VPU zitten. Staat allemaal in het daarvoor bestemde topic.

Verwijderd

even checken of hij een rooie PCB heeft he

voor meer info: radeon 9500 - 9700 (pro) mod topic

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 23:54 ]

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
zo.. hij komt er nu achter, deze actie is al 2 weken aan de gang. Volgens mij hebben ze nu ook niet meer de niet-modbare op voorraad.. (je zou eens met ze kunnen mailen)

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
ik bestelde er 1.. omdat de prijs tochal zo mooi was! :)
(2 juli) het was een rode pcb. Modbaar en gemod naar een 9700 en werkte perfect :P
Daarna weer eentje besteld voor een vriend, ook deze Rode PCB en modbaar en gemod naar een 9700 en werkte ook perfect :P

O wat heb ik mazzel :) Kdenk dat je als je opzoek bent naar een goeie videokaart je zowieso aan de radeon 9500 een goeie hebt.. gewoon kopen en als et een rode pcb is ist mooi meegnomen :P

Verwijderd

Hier: ATI Radeon 9500 rebuild --> 9700 (PRO) - Deel 5 staat alle info die je nodig hebt...

Verwijderd

Slotje (heb ik altijd al eens willen zeggen)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 05:29 ]

Verwijderd

Dank voor deze zinnige bijdrage...

Zeg dan op zn minst waarom er een slotje moet, en geef de topicstarter een link waar mee hij verder kan, zoals de post(s) voor je al is gebeurd.

Requests voor slotjes kun je hier kwijt: Schop een Modje
of via de topic report knop: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie euss :)

edit:
ilovetechno en RaViN krijgen bij deze hun derde resp tweede Officiële Waarschuwing.
Hou je mailbox in de gaten.

mbonder2001: ik wil je bij deze erop wijzen dat jouw vorige topic niet voor de lol op slot is gedaan ..

[ Voor 122% gewijzigd door BalusC op 11-06-2003 08:27 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.