Demon Express: heeft iemand FUP wel eens overschreden?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 14:29
En hiervoor een brief oid ontvangen? En zoja: wat stond er in die brief en wat was je abonnementsvorm en de hoogte van je download? Ik ben me aan het orienteren op een ADSL provider ipv mijn huidige Chello en kan geen Planet of XS4ALL kiezen. Nu vraag ik me alleen af of ik moet gaan voor de 1024/512 voor 55 euro of voor 2048/512 voor 65 euro. Ik heb Emule redelijk frequent aanstaan en al eens een brief van Chello mogen ontvangen.. Eigenlijk zoek ik dus nu een provider die niet zo moeilijk doet met hun Fair Use Policy en ik vraag me af of Demon dan een goede keuze is... Alle overige ervaringen met Demon (newsserver, snelheid, Customer Service) zijn meer dan welkom!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 09:39

philipnorth

Zeg maar Danny

misschien meer een vraag voor in het algemene demon topic, is het ook al eens voorbij gekomen (mensen met >50 GB nog niks gehoord), las btw ook in nieuwsgroep van ze, dat ze nog nooit iemand hebben afgesloten voor overschreiden van FUP....

Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten # 2

[ Voor 13% gewijzigd door philipnorth op 11-06-2003 16:10 . Reden: linkje ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit past idd prima in het grote Demon-topic :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.