[Troll]In mijn ogen geen troll

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 14:03
Ik wil even (zoals de FAQ zegt :P) "mijn gal spuien" over de moderatie van mijn reactie:

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=787310

Hij wordt menigmaal bestempeld als troll, maar het enige "trollerige" eraan, vind ik iig. Is dat ik uithaal naar het irritante M$ gedrag van degene voor mij, sterker nog, ik vind het niet eens "trollerig".

Tevens maak ik nog een (misschien niet "zo") belangrijke opmerking over andere bedrijven, en als voorbeeld Multikabel.

Ik vind dit dus echt geen troll, of iemand moet mij zeer goed kunnen uitleggen waarom dit een troll is :/

Wie kan mij dit uitleggen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
M$ = gewoon een troll, imho is die moderatie dus gewoon terecht.
Het bedrijf heet gewoon Microsoft en de afkorting is MS. geen M$.

:)

edit: maybe verder wat offtopic, maar dan moet ik ff het hele 'topic' doorlezen :+

[ Voor 23% gewijzigd door Vinnie op 10-06-2003 23:30 ]

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnie schreef op 10 June 2003 @ 23:29:
M$ = gewoon een troll, imho is die moderatie dus gewoon terecht.
Het bedrijf heet gewoon Microsoft en de afkorting is MS. geen M$.

:)

edit: maybe verder wat offtopic, maar dan moet ik ff het hele 'topic' doorlezen :+
Volgens mij moet je het nog een keertje lezen ;)
ik zie nergens M$ de kop opduiken.

MS echter wel,
Hij wijst iemand anders terecht.

Ik vind de reactie nu ook weer niet bijzonder geweldig ofzo, dat ie nu veel punten nodig heeft, maar een troll is het niet idd.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nahjah, ik heb em maar een +1 ondergewaardeerd gegeven. Nu tevreden? :)
* Vinnie maakt het niet zoooveel uit, misschien voor iemand anders wel.

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Staat nu op +1 (interessant) wat mij betreft geen Troll waard.
Ben verder door het topic heen gehakt, vele reacties staan scheef.
Bijvoorbeeld deze, ondertussen al weer "recht" getrokken.

[ Voor 11% gewijzigd door Longbeard op 11-06-2003 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Heel je argumentering boor je zelf door de grond. Wij gaan je toch niet serieus nemen, als jij het zelf niet serieus neemt?"

Overbodig. Subjectief. Praten voor anderen terwijl anderen voor zichzelf kunnen praten. Of ik of jij of jouw oma iemand serieus neemt die M$ schrijft ipv. MS is geheel aan diegene zelf. Wat je wel kunt posten is dat M$ de naam niet is maar dat MS de naam is en dat sommigen het niet prettig vinden wanneer je M$ post en blabla maar je hoeft niet te zeggen dat niemand je meer serieus neemt wanneer je M$ post want da's niet waar........

Bovendien kan diegene het ook hier posten en daarmee vragen of er misschien kan rgereageerd worden per mail oid. of kan gemod worden. Iig vind ik deze reactie niet een positieve wending aan de discussie geven dat ook blijkt uit de reacties erop. Graag omlaag, wmb. naar 0 overbodig.

De reactie die daar op volgt is imo een flamebait, de poster geeft het zelf ook al aan ik denk niet dat een argumentatie hierover nodig is.

Daarop volgt:

"Het spijt me zeer, maar dit soort opmerkingen horen thuis in groep 2 van de basisschool. (zegt misschien wel iets over jou).

*beuksmiley* Triest "

Da's ook een flamebait (ik quote 'm niet helemaal) het deel dat ik niet quote is behulpzaam? What to do?
deze is 't daar staat de hele reactie ook:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=787487

ik vind: als je persoon X echt wilt helpen moet je daar niet bij flamen op zijn/haar flamebait. Dan verlaag je je ook.. en het is niet een klein beetje van z'n post het is een groot deel van z'n post. Ook -1 FB van mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 00:36:
Daarop volgt:

"Het spijt me zeer, maar dit soort opmerkingen horen thuis in groep 2 van de basisschool. (zegt misschien wel iets over jou).

*beuksmiley* Triest "

Da's ook een flamebait (ik quote 'm niet helemaal) het deel dat ik niet quote is behulpzaam? What to do?
deze is 't daar staat de hele reactie ook:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=787487

ik vind: als je persoon X echt wilt helpen moet je daar niet bij flamen op zijn/haar flamebait. Dan verlaag je je ook.. en het is niet een klein beetje van z'n post het is een groot deel van z'n post. Ook -1 FB van mijn kant.
De FP is sowieso niet bedoeld om commentaar te geven over de stijl van een post. Wat dat betreft mag ie al op nul.

Een flamebait lijkt me weer overdreven. Er mag best gezegd worden dat bepaalde dingen niet kunnen, heeft an sich niks te maken met je verlagen. Alleen de manier waarop het wordt gedaan is hier onnodig denigrerend, helaas. Ik blijf toch bij de nul, omdat de boodschap klopt.

[ Voor 3% gewijzigd door JAVA-Doctor op 11-06-2003 01:00 ]

Pagina: 1