Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heeft iemand van jullie toevallig een idee of ik van een pocket pc (de toshiba e350) het huidige OS kan vervangen door een ander. Het OS is op dit moment MS Pocket PC 2002 maar het moet een engelse versie van dit pakket worden.

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.

Verwijderd

Ja dit is mogelijk om je taal om te zetten naar het engels.
PPC werkt echter niet zoals een gewone pc en het OS install je dus ook niet zomaar eenvoudigweg vanaf cd. Hetgeen jij moet zien te vinden is de engelse rom versie van je toshiba. Daarna moet je je rom flashen met deze nieuwe.
Met wat geluk vind je die op hun site, of es googlen, moet zeker wel ergens te vinden zijn.

Verwijderd

Deze ROMs zijn als het goed is ook te koop bij uw dealer :)

Verwijderd

Topicstarter
HEY! harstikke bedankt. Ik ga es rond surfen.
Als jullie toevallig iets tegen komen laat het mij dan evenw eten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan zo'n ROM update niet vinden :'( iemand hier die me kan helpen?? PLEASE???

Verwijderd

Je kan niet zomaar een andere taal installeren
Welke taal heb je? Als je een multi-lingual hebt, kun je waarschijnlijk gewoon hard-resetten, en dan een taal kiezen. Zo niet, dan moet je waarschijnlijk een ROM-image erin hacken. Zijn wel progjes voor, kijk anders ff op www.pocketpc-club.nl ofzo.

ROM updates vind je gewoon op www.toshiba.nl. Bij support/drivers.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 22:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
De taal is op dit moment Duits :S:S:S Ik wil het graag engels of nederlands krijgen maar ik kan er bijna niets over vinden.

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
Op pocketpc-club staat een programmatje wat alles om zet naar het nederlands...moet je daar effe zoeken onder nderlands dan kom je het gerarandeerd tegen!
Je moet er wel effe 10 $ of zo voor dokken, maar hey da's niks natuurlijk!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-02 22:22
Gewoon wachten, over 2 weken komt pocket pc 2003 uit, en daar zitten genoeg opties op.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Pagina: 1