Toon posts:

Hoe krijg ik een foto in een hartje (cliparts)

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik schaam me bijna om deze vraag te stellen.
Ik zit op een pc die heeft Paintshop pro 7 en Ulead Photoimpact alsmede Adobe photoshop.
Ik moet een verjaardagsuitnodigings kaartje maken en daarop dus de foto van de jarige in een hartje bewerken/zetten.
Ik neem aan dat zoiets een piece of cake moet zijn, alleen is het voor mij een zware opgave, kan iemand mij uitleggen hoe ik dat het beste kan doen.
thankz

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Als je je al schaamt om het te vragen... hoe zou dat nou komen dan? Heb je uberhaupt wel met Google of de search van GoT gezocht? Over Paintshop Pro moet op Google meer dan genoeg informatie staan. Ook tutorials moeten er zat te vinden zijn. Even goed zoeken en klaar ben je.

Profile

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:59

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Wat is dat nou weer voor kulpost :? Denk je nou werkelijk dat je met google kan vinden hoe je de vorm van een hartje moet maken :? Als je het toch over naief hebt |:(

?, zoek ergens een mooi hartje op internet, copy/paste, selecteer de vorm van de layer, sla de selectie op en laad die op de foto van de jarige. Invert de selectie en druk op delete, presto.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

fotosjoep 6 (en hoger) heeft dacht ik de mogelijkheid om zelf hartjes te teken...

dus je maakt new layer
tekent hartje
nou ga je naar het layer windows
houd control ingedrukt en je selecteert de layer waarop t hartje staat
je zult zien dat het hartje netjes geselecteerd wordt
je opent de foto in een ander venster
kopieer de foto
ga terug naar document met et hartje
edit > paste into
en je zult zien dat het hartje gevuld is met de foto

succes

Verwijderd

Topicstarter
hmm bedank voor de reacties..ik probeer het , heb er eerlijk gezegd nog wel moeite mee, maar ik neem aan dat het eerdaags moet lukken.
thanks guys

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 23:45:
hmm bedank voor de reacties..ik probeer het , heb er eerlijk gezegd nog wel moeite mee, maar ik neem aan dat het eerdaags moet lukken.
thanks guys
zo moeilijk is het niet hoor

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Prammenhanger schreef op 10 June 2003 @ 22:32:
Wat is dat nou weer voor kulpost :? Denk je nou werkelijk dat je met google kan vinden hoe je de vorm van een hartje moet maken :? Als je het toch over naief hebt |:(

?, zoek ergens een mooi hartje op internet, copy/paste, selecteer de vorm van de layer, sla de selectie op en laad die op de foto van de jarige. Invert de selectie en druk op delete, presto.
Hey, beetje minder mag ook wel he! Er zijn zo verschrikkelijk veel tutorials te vinden op Internet over PaintShop Pro 7 waar ook heus wel bij staat hoe je een hartje kan vormen. Bedoel, als het mogelijk is om te vinden welke layers etc je moet hebben en welke instellingen je moet maken om sneeuw op objecten te kunnen maken, dan moet dit zeker te vinden zijn! :P

Profile

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08
Kom op houd het gezellig.. maar dit is toch wel op z'n minst een beetje basic te noemen :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.