Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Quoten eerste post van topic

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Regelmatig zie je dat in een nieuw topic de 2e post een quote is van de eerste.

Zie bijvoorbeeld hier:

Verwijderd in "BBNed breid uit naar nieuwe gebieden."

Omdat de tweede post sowieso altijd een reactie is op de startpost ( duh ;) ), is het misschien een optie om het quoten van de startpost uit te schakelen? Of om quoten pas toe te staan vanaf > 2 posts?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 21:15
Nee, lijkt me geen goed idee eerlijk gezegd. Mensen quoten soms delen van de startpost, of quoten wel de hele startpost, maar hakken het in stukjes en behandelen zo elk deel apart. Je kan er natuurlijk wel [plain]
[/] omheen zetten, maar dat knopje is toch net even weer wat makkelijker :P

The devil is in the details.

Verwijderd

Die mensen gebruiken het soms gewoon fout door hem te quoten jah.. maar wat marco al zegt word het ook voor dat doel gebruikt.. en ZO VAAK komt het nu ook niet voor ;)

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Wat MaRc0 zegt over gedeeltes quoten is idd waar. Dan is het wel weer nuttig. Maar ik vind het zo raar dat doorgewinterde GoT-ters met soms duizenden posts nog steeds zo'n complete startpost gaan quoten in de 2e post van het topic :(

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat is volgens mij gewoon gewoonte. Maar dat moet je niet oplossen door een technisch iets, maar gewoon door het aanspreken van mensen om hen bewust te maken van wat ze doen. Dát helpt volgens mij meer.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:33

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
idd, komt iig niet standaard in react / de templates :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.