[Laptop] Muis uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:25

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
Ik heb hier een laptop met zo'n muis waar je met je vinger over kunt bewegen en dat beweegt de muis (wat klinkt dat revolutionair)(tuchpad) maar de muis beweest automatisch naar links onder en ik denk dat dat aan de tuchpad ligt, dus hoe schakel ik hem dan uit? ik heb hem al wel beetje schoon gemaakt enzo maar werkt ook niet.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Misschien in configuratiescherm/muis ergens :?

Zal vast wel een disablefunctie staan denk ik.

Is het ook niet zo dat als je een normale muis eraan zet dat die dan die muis overneemt zeg maar en dat de touch uitgaat :?

Misschien in de bios staat denk ik iets ergens van pointing devices en daar kan je dan aangeven serieel, ps2 of touchpad

*klik* :)

[ Voor 33% gewijzigd door GGS_VR6 op 10-06-2003 21:57 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Ik denk dat je zoiets wel in het bios kunt uitschakelen.
Daar zou ik eens kijken.

Verder moet het ook wel via software kunnen, een of ander shareware progje. Moet je maar ff zoeken want dat weet ik ook zo niet.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij mijn laptop staat het ook niet in de BIOS, maar als ik een PS/2 muis aansluit gaat het toutchpad automagisch uit. Anders kan ik hem gewoon uitzetten in de device manager.

Disabelen werkt bij mij niet, dus ik heb gewoon de driver van standaard PS/2 mouse veranderd naar een Logitech Trackball driver. Zo werkt'ie iig niet. :Y) (niet een erg nette oplossing, maarja)