Toon posts:

Max Upload Alcatel Speedtouch Home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb op verschillende sites gezocht, maar ik kan nergens vinden wat de maximum upstream is van de Alcatel Speedtouch modem. (niet getweakt)

Voormalig MXStream modem heb ik nu in gebruik bij Eweka, het modem is probleemloos en aangezien ik geen router nodig heb (3 pc's waarvan 1 server met eigen internet IP's gekoppeld aan een hub :) ) wil ik het modem eigenlijk niet vervangen als Eweka vanaf 16 juni 1 Mbit upstream aan gaat bieden.
(problemen bij Eweka zijn nu wel zo'n beetje opgelost en heb al geruime tijd geen storingen meer)

Verwijderd

Kweet niet welke speedtouch je precies hebt maar bij mij staat die info bij de specificaties. :7 (boekje)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 21:50 ]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Het Alcatel Speedtouch Home modem kan maximaal 8196kb/s down en 812kb/s up aan. Dit zal dus meer dan voldoende zijn voor de 1mbit die geleverd gaat worden, aangezien je dat toch nooit haalt. Tenzij je natuurlijk 25m van de centrale zit, maar dit lijkt me onwaarschijnlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Xeno, ik kan er alleen aan toevoegen dat ik _geen_ ISDN heb maar een gewone analoge lijn. (en geen boekje, anders had ik daar wel ingekeken)

Airwolf, hmm, lijkt het je verstandig als ik dit modem aanhou of zal ik daar een ander opzetten? Die dubbele upload geeft me wel wat lucht ;) maar dan heb ik het in 1 keer goed.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 21:55 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-05 20:21

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Alcatel Speedtouch Home
ADSL modem
specifications
Up to 8 Mb/s downstream
Up to 1 Mb/s upstream
– ANSI T1.413 Issue 2
– ITU G.992.1 (G.DMT)
– ITU G.992.2 (G.Lite)
Voor andere SpeedTouch producten zie:Thomson SpeedTouch DSL

[ Voor 20% gewijzigd door Longbeard op 10-06-2003 21:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Longbeard, thanx, ik zal een bril kopen :( had het document wel gezien, zelfs nog opgeslagen, maar er overheen gelezen :S
Pagina: 1