BBNed breidt uit naar nieuwe gebieden.

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-01 19:17
Hoi,

Toen ik zo net de postcode check deed op www.BBNed.nl , kreeg ik te zien dat er in mijn regio vanaf Augustus DSL van BBNed beschikbaar is.
Eerder werd altijd vermeld dat er nog geen datum beschikbaar was voor gereedmaking van de telefooncentrale.
Nu vroeg ik me dus af of dit alleen mijn regio betrof of, net als bij kpnadsl, een landelijke actie is waarbij de landelijke gebieden ook aan bod komen.

Daarbij nog een klein sub-vraagje, weet iemand wat voor modem er geleverd wordt bij surfsneladsl ISDN 2-8 MB/512. Ik heb gezocht, maar zowel de search als de website van surfsnel zijn niet eenduidig.

Verwijderd

Klaaz Vaak schreef op 10 June 2003 @ 21:45:
Hoi,

Toen ik zo net de postcode check deed op www.BBNed.nl , kreeg ik te zien dat er in mijn regio vanaf Augustus DSL van BBNed beschikbaar is.
Eerder werd altijd vermeld dat er nog geen datum beschikbaar was voor gereedmaking van de telefooncentrale.
Nu vroeg ik me dus af of dit alleen mijn regio betrof of, net als bij kpnadsl, een landelijke actie is waarbij de landelijke gebieden ook aan bod komen.

Daarbij nog een klein sub-vraagje, weet iemand wat voor modem er geleverd wordt bij surfsneladsl ISDN 2-8 MB/512. Ik heb gezocht, maar zowel de search als de website van surfsnel zijn niet eenduidig.
Vermeld je postcode dan, hier ook in augustus en postcode is 7701.

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hier (Hoek van Holland, Zuid-Holland, 3151) is het ook vanaf augustus beschikbaar. Toen ik een tijdje geleden checkte was het nog niet bekend wanneer het beschikbaar zou zijn. Lijkt mij dus dat ze idd landelijk uitbreiden.

• PdC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PdC

bbned koopt Bitstream in van KPN. Breiden dus niet zelf uit...

• Klaaz Vaak
PdC schreef op 10 June 2003 @ 21:56:
bbned koopt Bitstream in van KPN. Breiden dus niet zelf uit...
Enige bronvermelding zou op zijn plaats zijn :)

/edit Zo te zien op http://www.kpn-wholesale.nl/

[ Voor 13% gewijzigd door Klaaz Vaak op 10-06-2003 22:08 ]

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 22:25
Bij mij ook! Cewl. Kreeg eerst ook die melding dat het niet bekend was. Super :D

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Klaaz Vaak

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:46
Woei

gisteren kon ik niet lid worden van eweka en sinds vandaag wel!! Woei!

ik zit alleen 2.1km van de centrale af :|
dus dan betaal ik 90euro voor 2mbit ofzo

• yohan
Damn. Best heftig.
KPN publiceert het hieronder opgenomen aanbod voor de Bitstream Access dienst onder protest.
Goed dat we die OPTA hebben in Nederland _/-\o_

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Brede P
  • Laatst online: 08-01 14:43
Hier in Epe, 8161/8162 ook vanaf Augustus leverbaar.
Helaas verhuis ik aankomend weekend naar Heerde, 8181/8182, en daar is het nog niet bekend. Ik hoop dat dat ook zeer binnenkort leverbaar wordt.
Anders wordt het toch een 3MBit Chello verbinding, die is er wel leverbaar.

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-04 22:03
Hennie-M schreef op 10 June 2003 @ 22:16:
Woei

gisteren kon ik niet lid worden van eweka en sinds vandaag wel!! Woei!

ik zit alleen 2.1km van de centrale af :|
dus dan betaal ik 90euro voor 2mbit ofzo
Ik zit ook iets meer dan 2km van de centrale af en mijn snelheid zit tussen de 7.4 en 8.0 Mbit.........

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

ik kan ook sinds kort me inschrijven bij bbned. Alleen zo jammer dat ik hier met adsl van kpn zit nu. het duurt zo lang voordat ze alles hebben geregeld en ik weer een nieuwe aansluiting kan aanvragen. Dat is dus niet mijn bedoeling. Maar ja, nu heb ik tenminste nog een fup en die verdwijnt volgens mij bij bbned.

postcode 3648

Verwijderd

BredeP schreef op 10 June 2003 @ 22:33:
Helaas verhuis ik aankomend weekend naar Heerde, 8181/8182, en daar is het nog niet bekend. Ik hoop dat dat ook zeer binnenkort leverbaar wordt.
loopt meneer nu niet heel erg op de feiten vooruit, zelf's bij chello weten ze dit nog niet.
er zijn en paar geruchten geweest, maar dat is dan ook alles.
dus voortaan effe sjekken

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
BredeP schreef op 10 June 2003 @ 22:33:
Das volgens mij 1,5Mbit hoor.. ;)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:34

knakworst

Get more sats!

512 kbit upload wordt verhoogd naar 1024 kbit voor de wide open abo's had ik gelezen op het eweka forum!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:54
Als dit via KPN Bitstream gaat, is het 8mbit abbo dan niet leverbaar? Dit aangezien dit volgens de pdf's niet door KPN Bitstream wordt geleverd.

• Klaaz Vaak
MikeN schreef op 10 June 2003 @ 23:47:
Als dit via KPN Bitstream gaat, is het 8mbit abbo dan niet leverbaar? Dit aangezien dit volgens de pdf's niet door KPN Bitstream wordt geleverd.
Het is mogelijk dat BBNed, een B2B contract met KPN heeft afgesloten. Wat ik eerder aanneem ivm het geschatte aantal aansluitingen dat BBNed heeft.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

" DSL van bbned zal vanaf Augustus 2003 in uw regio beschikbaar zijn."

omg? van helemaal niets naar KPN en BBNed? Maar goed, is iets voor als ik ooit op mezelf ga wonen, want ik heb net een maandje of 1,5 ADSL van KPN :)

postcode 6657 trouwens

[ Voor 9% gewijzigd door 2Dutch op 10-06-2003 23:52 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

BredeP schreef op 10 juni 2003 @ 22:33:
uh, ik woon toevallig daaro, en vanaf aug. hoor

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:51
Ik heb net een maandje KPN en nu blijkt dat BBned hier (4791) ook komt. Maar ik zit nu al vast aan een contract van KPN. Vissen ze toch achter het net :Y)

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:56

Yucko

One clown to rule them all !

Voormalige gemeente Born kan het ook vanaf Augustus krijgen .. postcode 6122

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:23

Wimo.

Shake and Bake!

hmm, bestaan er ook pagina's met info over nieuwe centrales? Dus plaatsen met aankomende centrales.. zou wel handig zijn

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Klaaz Vaak schreef op 10 June 2003 @ 21:45:

ik heb net surfsnel ADSL2-8mb en heb de Allied Data Copperjet 811 erbij gekregen (ISDN)
gewonde telefoonlijn zal vermoedelijk wel copperjet 810 zijn (is dezelfde in analoge versie)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Roelt, hier in Didam (6942) komt het ook. :) In augustus!

Verwijderd

DrJamez schreef op 11 June 2003 @ 07:07:
Ik heb net een maandje KPN en nu blijkt dat BBned hier (4791) ook komt. Maar ik zit nu al vast aan een contract van KPN. Vissen ze toch achter het net :Y)
hetzelfde hiero

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Echt mooi, BBned hiero ook in augustus!!! Dan mag chello eindelijk de deur uit na dik 3 jaar :D

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 18:19

EXX

EXtended eXchange

Centrale Spaubeek/Schinnen (postcode 6176) ook vanaf augustus. Maar ook hier hetzelfde verhaal: KPN-ADSL zit er al vanaf januari, dus alle klanten die op ADSL zaten te wachten zitten al bij KPN.

Trouwens: als ik zo naar de aanbieders kijk die BBnet gebruiken, bieden die niet meer (soms zelfs minder) als KPN. Reden om over te stappen is er dus niet.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Verwijderd

EXX schreef op 11 June 2003 @ 12:28:
Centrale Spaubeek/Schinnen (postcode 6176) ook vanaf augustus. Maar ook hier hetzelfde verhaal: KPN-ADSL zit er al vanaf januari, dus alle klanten die op ADSL zaten te wachten zitten al bij KPN.

Trouwens: als ik zo naar de aanbieders kijk die BBnet gebruiken, bieden die niet meer (soms zelfs minder) als KPN. Reden om over te stappen is er dus niet.
over stappen niet nee. Maar zelf was ik bv gegaan voor bbned/demon combi ipv van de huidige kpn/xs4all. tja jammer bbned, maar ik ga verhuizen jongens, even geduld >:)

Verwijderd

Hier nog niet 1462 in de Beemster , komt pas vanaf aug 2003 ADSL en hoopte ook meteen op BBnet :) Multikabel wordt gewoon te duur en vooral dat 1mbit abbo van 99 euro, dus w8 ik nog maar ff op bbnet.

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bij mij komt in Augustus ADSL van KPN (Wehl: 7031)
Bij een kennis komt BBNed in augustus (Dinxperlo: 7091)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

Verwijderd

niemand uit noordholland die nu wel BBnet kan nemen, lijkt erop dat iedereen die het nu kan niet uit NH komt. :'(

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:54
NH hier, en ik kan vanaf augustus bbned nemen (Uitgeest: 1911). Enige punt is dat ik net een maand kpn adsl heb :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 14:12:
niemand uit noordholland die nu wel BBnet kan nemen, lijkt erop dat iedereen die het nu kan niet uit NH komt. :'(
het is bbneD.

En bbned had in noord holland al een grote dekking, rest is gewoon niet rendabel.

Wel vaag trouwens dat iedereen per aug. kan. Krijgen ze het druk

• yohan
Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 14:26:
Wel vaag trouwens dat iedereen per aug. kan.
Strax is et een vergissing :X

• Pc123
  • Laatst online: 19-05 22:13
Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 14:26:
[...]

Wel vaag trouwens dat iedereen per aug. kan. Krijgen ze het druk
Valt wel mee hoor, ADSL verbindingen inkopen bij KPN is niet zo moeilijk, dan verzorgt KPN de apperatuur en de aansluitingen. Dat is waar ze nu lees ik eerder in dit topic mee bezig zijn, ze doen het niet meer zelf.

[ Voor 14% gewijzigd door Pc123 op 11-06-2003 15:31 ]

Verwijderd

Hier hebben ze het netje's getimed. Vorig jaar Augustus was ADSL beschikbaar, tenminste door de postcode check. Dit liep allemaal uit en ADSL werd pas beschikbaar in Januari. Nu bijna een jaar erna komt BBNED _/-\o_

Het bevalt me nu nog maar zogauw mun abbo contract is afgelopen stap ik over op BBNED.

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:46
sorry voor dit milde kickje maar kun je met een ISDN versie van de alcatel speedtouch home op bbned met line sharing?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:50
Demon gebruikt bbned toch? Maar waar ergens in augustus komt het?

|>

Verwijderd

Simon schreef op 11 June 2003 @ 16:40:
Demon gebruikt bbned toch? Maar waar ergens in augustus komt het?
jeez augustus, verder weet toch niemand nog wat 8)7

Verwijderd

Yeah, hier kop van noord holland, 1613 Hoorn/enkhuizen ook beschikbaar,nu hopen dat ze een beetje snel en goedkoop zijn :-)

• Y0ur1
  • Niet online
MikeN schreef op 11 juni 2003 @ 14:26:
NH hier, en ik kan vanaf augustus bbned nemen (Uitgeest: 1911). Enige punt is dat ik net een maand kpn adsl heb :+
nog 11 maanden te gaan ;) Maar voordat je daadwerkelijk op BBnet zit ben je heel wat maandjes verder hoor. Ga er rustig van uit dat het nog een paar maanden langer duurt dan de aangegeven augustus

[ Voor 28% gewijzigd door Y0ur1 op 11-06-2003 17:30 ]

Verwijderd

Klaaz Vaak-->
Hier in Duiven is er sinds kort ook BBned,...snel mijn chello aboo afzegd natuurlijk,...hehehe,...ik heb ook een surfsneladsl abbo genomen(8Mbit/512kb) heb er een met een ethernet router(5 ip's),...ik krijg hem binnenkort binnen,...als ik hem binnen heb, vertel ik wel wat voor modem het is,...

• Octopuz908
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:05
Het zal nog wel ff duren voordat BBNed hierzo beschikbaar is.
Eerst stond er bij de postcodecheck dat het in november vorig jaar beschikbaar zou zijn. Toen werd het december, januari......mei en nu staat er nog steeds mei :(

Niet dat het nu veel uitmaakt want ik moet toch nog tot december wachten want dan is m'n XS4All abo afgelopen :+

• HielkeJ
  • Niet online
Volgens Demon is het nog niet bekend waneer ik op ADSL kan, en volgens BBned kan het vanaf augustus. Hoe kan dit :?

Verwijderd

Hielkej schreef op 12 juni 2003 @ 15:06:
Volgens Demon is het nog niet bekend waneer ik op ADSL kan, en volgens BBned kan het vanaf augustus. Hoe kan dit :?
misschien heeft demon zijn eigen postcode database nog niet upgedate , met die van BBnet

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 16:53:
[...]

misschien heeft demon zijn eigen postcode database nog niet upgedate , met die van BBnet
BBneD

Verwijderd

Wimo. schreef op 11 juni 2003 @ 09:27:
[...]

hmm, bestaan er ook pagina's met info over nieuwe centrales? Dus plaatsen met aankomende centrales.. zou wel handig zijn
Misschien heb je hier wat aan?

http://members.lycos.nl/latra/

Hierop staan Access en Excel bestanden met de (nieuwe) BBned centrales.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 16:08 ]

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:37
je bent niet de enigste die offtopic kan zeuren :)

https://wren.co/join/Devian

• ThaHandy
  • Laatst online: 19-05 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

friesland (bolsward) ook yeah :7

• jochemd
  • Laatst online: 29-12-2025
Die is al lang weer achterhaald. En daar kan het aanbod van BBned ook niet op gebaseerd zijn als BBned de gebruikelijke snelheden en overboekingen wil blijven leveren.

Voor het echt interessante verhaal over BitStroom Access moet je de volgende uitspraak van de OPTA eens lezen:
http://www.opta.nl/downlo...e%20010503%20ov%20def.pdf

Zoals gebruikelijk is de conclusie weer dat KPN zichzelf wederrechtelijk bevoordeeld. Jammer dat de OPTA niet het lef heeft om van KPN te eisen dat zij de oplevering van nieuwe ADSL van KPN aansluitingen staakt tot het moment dat KPN andere telco's de zelfde voorzieningen verkoopt als zij zichzelf verkoopt. Dat deden ze in september toch beter.

Verwijderd

Devian schreef op 13 juni 2003 @ 14:39:
[...]

[...]

je bent niet de enigste die offtopic kan zeuren :)
:) ;)

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Bij mij (regio Doesburg) komt dus ook BBned :D

Tweakers Discord

• kamerplant
  • Niet online
KPN ADSL kwam hier beschikbaar toen ineens half nederland het kreeg, en gelukkig komt bbned hier in augustus ook. :)
KPN ADSL vind ik niet echt interresant, het is duur en traag vergeleken mijn chello verbinding. Maar Demon bied wel erg interresante abonnementen. :)
Ik ben benieuwd wat er veranderd aan het bestaand abonnement van Chello als er een lite en extra bij komt. Als dat negatief veranderd neem ik mooi Demon. :9

Positief bericht dat zo veel mensen nu/straks de keus hebben tussen veel breedbandaanbieders, er zijn gelukkig steeds minder mensen die last hebben van een slechte kabelboer zonder concurrenten. d:)b
Wel zielig voor de mensen die nog helemaal niks aan breedband hebben :D

🌞🍃

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Ik zit nu wel erg te twijfelen welke provider...

Cistron, Eweka, tweakdsl

En volgens de adsl metacrawler kan ik ook nemen: InterNLnet Flits, Concepts ict ADSL en Publish Net.

Iemand ervaring met de voor mij wat onbekendere ervaringen? Eerst leek mij Eweka wel interessant, maar ik lees nu met de search toch wel wat negatieve ervaringen, maar dat is meer dan een jaar geleden?

Kunnen wat mensen ervaring posten over hoe de status is van de huidige providers?

Tweakers Discord

• kamerplant
  • Niet online
tweakduke schreef op 14 June 2003 @ 11:18:
Ik zit nu wel erg te twijfelen welke provider...

Cistron, Eweka, tweakdsl

En volgens de adsl metacrawler kan ik ook nemen: InterNLnet Flits, Concepts ict ADSL en Publish Net.

Iemand ervaring met de voor mij wat onbekendere ervaringen? Eerst leek mij Eweka wel interessant, maar ik lees nu met de search toch wel wat negatieve ervaringen, maar dat is meer dan een jaar geleden?

Kunnen wat mensen ervaring posten over hoe de status is van de huidige providers?
Ikzelf heb geen ervaringen. Wel hoor ik over Cistron alleen maar positieve dingen, over Eweka veel negatieve dingen en ik geloof dat TweakDSL ook oke is. :)
Zie ook: TweakDSL Vs Eweka (ervaringen)

🌞🍃

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-04 22:03
Ben erg tevreden met Publishnet. Heb het 8/0.5 abbo. De helpdesk is goed en snel bereikbaar (geen wachttijden). De aanvraag procedure is i.t.t. die van Demon snel en klantvriendelijk (niet eerst een week in de wacht zitten enzo. bij PN was ik in 3,5 week aangesloten).
De snelheden zijn erg goed (haal zeker m.b.v. reget snelheden can tussen de 700-800 KB/s).
De Newsgroeps zijn laatst verbeterd. alt.binaries.dvdr wordt b.v. ca 10 dagen bewaard. Ze hebben geen vage FUP maar per abbo gewoon harde limieten. De limiet bij mijn abbo is 120GB per maand.

Eerst had ik Demon aangevraagd, maar de service van Demon en de "help"desk zijn erg slecht.

Do as I say, don't do as I do.

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

*Schopje*

Het is bijna augstus misschien handig om in dit topic aan te geven wie al wel kan aanmelden?

Ik hier nu nog niet :'(

Tweakers Discord

Verwijderd

Lelystad ook in augustus! :D

Alleen zit ik volgens mij iets te ver van de centrale af :|

Verwijderd

Wat weten jullie van de prijzen ? Iedereen heeft het erover dat het beschikbaar komt en via welke provider ze moeten/gaan aanvragen.
Maar als mijn informatie goed is, wordt de inkoop voor een provider om bitstream in te kopen bij BBned hoger dan de reguliere inkoop van ADSL.
Iemand ?

Verwijderd

Ik heb gehoord dat bbnet daarover nog onderhandeld met kpn, en dat de prijzen rond half augustus bekend zouden zijn.
Als iemand hier meer concrete info over heeft, post dan plz.

• raymonvdm
  • Laatst online: 30-06-2025
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 22:44:
ik kan ook sinds kort me inschrijven bij bbned. Alleen zo jammer dat ik hier met adsl van kpn zit nu. het duurt zo lang voordat ze alles hebben geregeld en ik weer een nieuwe aansluiting kan aanvragen. Dat is dus niet mijn bedoeling. Maar ja, nu heb ik tenminste nog een fup en die verdwijnt volgens mij bij bbned.

postcode 3648
Moet je een analoge extra lijn aanvragen want bij cistron krijg je nu alles gratis :-)

Dus ipv 238 aansluitkosten betaal je nu maar 45+120 voor een belbudget abbonement. (jaar lang) en dan opzeggen en adsl houden.

Kan je dus eerst je bbned afwachten en dan kpn de deur uit.

• raymonvdm
  • Laatst online: 30-06-2025
Hennie-M schreef op 11 June 2003 @ 16:38:
sorry voor dit milde kickje maar kun je met een ISDN versie van de alcatel speedtouch home op bbned met line sharing?
Ja dat kan wel met de 510 versie als het goed is moet sinds de bbned ATM update ook alle andere speedtouch varianten werken. :-) voor meer info zie site bbned of cistron

Verwijderd

MikeN schreef op 10 June 2003 @ 23:47:
Nee, DSL is alleen op bitstream te krijgen voor zakelijke diensten; geen 2-8Mbit dus........ :'(

Verwijderd

Hou er wel rekeing mee dat er volgens mij alleen zakelijke lijnen geleverd gaan worden via Bitstream; volgens mij dus geen consumentenlijnen......... :'( :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2003 @ 09:32:
Hou er wel rekeing mee dat er volgens mij alleen zakelijke lijnen geleverd gaan worden via Bitstream; volgens mij dus geen consumentenlijnen......... :'( :'(
Vreemd, volgens ISP Demon maakt het helemaal niks uit voor mij als consument en is de dienst Bitstream niets anders dan dat BBned de techniek van KPN huurt of koopt en zou precies hetzelfde zijn als dat BBned zelf een ombouw van de centrale doet.
Nouja, we zien wel...

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 12:46

Nibbles

just nibb it

Monalisa schreef op 11 June 2003 @ 10:08:
[...]

ik heb net surfsnel ADSL2-8mb en heb de Allied Data Copperjet 811 erbij gekregen (ISDN)
gewonde telefoonlijn zal vermoedelijk wel copperjet 810 zijn (is dezelfde in analoge versie)
Het is inderdaad de 810 voor analoge lijnen. SurfSnelADSL (InterNLnet dus) heeft sinds 1 Augustus echter een nieuwe aanbieding, waarbij je voor 50 euro een router krijgt met ingebouwde switch. Welke dit is weet ik niet. Of het een losse router is of een modem-router is weet ik ook niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 12:04:
[...]

Vreemd, volgens ISP Demon maakt het helemaal niks uit voor mij als consument en is de dienst Bitstream niets anders dan dat BBned de techniek van KPN huurt of koopt en zou precies hetzelfde zijn als dat BBned zelf een ombouw van de centrale doet.
Nouja, we zien wel...
Het bericht stond volgens mij in een BBned nieuwsbrief aan de BBned ISP's.
Ik zou al met al nog even verder informeren. :z

• Yinchie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-10-2025
Br@m schreef op 10 June 2003 @ 22:46:
[...]

Das volgens mij 1,5Mbit hoor.. ;)
UPC heeft sinds Juli ook een 3mbit/3**kbps abbo.

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 17:21
BBNed ook hier vanaf augustus.
Probleem is alleen dat jaarcontract van KPN wat tot december loopt :(
En dan is het nog maar de vraag of het overstappen soepel verloopt, want 2 maanden zonder internet is dus écht niet de bedoeling.

Verwijderd

Flint123 schreef op 04 August 2003 @ 16:59:
BBNed ook hier vanaf augustus.
Probleem is alleen dat jaarcontract van KPN wat tot december loopt :(
En dan is het nog maar de vraag of het overstappen soepel verloopt, want 2 maanden zonder internet is dus écht niet de bedoeling.
Over het overstappen van KPN naar BBned loopt hier al een ander topic van iemand die in een drama is terechtgekomen vanwege dit.

Het is idd te hopen dat die overstap ellende binnenkort wordt aangepakt en dat het overstappen sneller en soepeler kan maar vooralsnog heb ik er een zwaar hoofd in en wacht nog maar even af.
Uiteindelijk heb je er als consument toch nauwelijks invloed op wat de hoge heren beslissen. (we denken maar aan de smeekbedes van internetters die net als ik in een kleinere gemeente wonen en blij waren dat ADSL eindelijk beschikbaar werd.)
Zolang dat overstappen niet makkelijk kan zou ik geen risico nemen en het zo laten.
Liever "langzamer" KPN ADSL wat werkt dan 2 maanden inbellen en om over de fustratie die misschien ontstaat om over te gaan nog maar te zwijgen..... :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 09:32:
Neem dit nu maar van mij aan; informeer eens even bij de BBned ISP naar keuze.
:+

Verwijderd

Hey, ik kan ook bbned krijgen. Maar volgens mij heb ik idd een jaarcontract bij XS4ALL.

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-05 01:45

ZeroCode

Woopie

Same here :( demnit ik wou 2 mbit

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-05 18:24
:) ik ben net blij tezien dat eindelijk ADSL hier beschikbaar komt :) in november pas, maar dat maakt niet uit. Ik heb op moment chello en de enige rede om die op te zeggen zal zijn wanneer BBNed hier beschikbaar komt.

Wat zijn eigenlijk de redenen voor BBNed om hier uit te breiden?

Waar moet onze woonplaat aan voldoen?

w00t

Verwijderd

ADSL is bitstream; hier worden alleen zakelijke lijnen op geleverd; geen consumenten lijntjes en dus geen 2-8Mbit ADSL lijnen.
Neem even contact op met je BBned ISP; die kan je er meer over vertellen!
Pagina: 1