Toon posts:

waar kan ik een kant en klaar waterkoelingsset kop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als iemand een antwoord op de bovenstaande vraag weet zou ik dat op prijs stellen liefst ook prijs

vertel er even ook bij wat hij koelt CPU chipset videokaart

alvast bedankt

Verwijderd

Herman?

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-08 17:03
www.waterkoeling.nl bedoelt die dus ;)

Verwijderd

Ik kwam net terug om de link erbij te zetten.
Bedankt alvast, Ritch.

Verwijderd

Topicstarter
die 2 heb ik zien staan. alleen ik vindt niets van prijzen

Verwijderd

www.oc-shop.nl daar verkopen ze waterkoeling spullen.

Greetz

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

En daar is hij dan, Lord waterkoeling :P

Ik ben gestopt met de actieve verkoop, maar heb hier nog een paar spulletjes liggen. Mail me even op skiff@xs4all.nl voor meer info, en wat je wilt, dan kunnen we eventueel wat dingen samenstellen.

Groeten,

Herman

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja, leuk... dat mailen heb ik ook eens geprobeerd (pomp besteld), paar maanden gewacht, gevraagd hoe dat zat, geen antwoord gekregen, order gecancelled, nog niets gehoord. Herman, wil je uberhaupt verkopen???

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Bij WWW.NED-COOL.NL hebben ze er alles voor
mocht je de radiateur niet zo fijn vinden bij www.WATERKOELING.NL
hebben ze een wat compactere radiateur
maar zelf ga ik nu alles bij ned-cool bestellen 8-)
de radiateur is wat groter maar dus ook beter te koelen
en de vapochill kasten kun je bestellen bij WWW.OC-SHOP.NL
(ook voor mooie koelblokjes en goede powersuplies)
(de URLS zijn groot omdat ze niet onderlijnt worden en zo dus wel goed leesbaar zijn)

• php
  • Niet online

php

Grrrrene:
Zoals ik al liet weten kon ik het totaal niet meer bolwerken. (ben ook bezig met opzetten ander bedrijf) Ik heb je nog een keer gemaild met de vraag welke slangaansluiting je wilde, maar aangezien ik daar niets op hoorde, heb ik aangenomen dat het niet meer actueel was. Ik neem aan dat je inmiddels een pomp hebt? Anders wil ik je alsnog helpen....

Andere mensen die onlangs hebben besteld krijgen bericht, over de status van www.waterkoeling.nl, op de voorpagina staat al het een en ander.

Herman

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Oh, sorry Herman, maar je was al de 3e bij wie ik wat bestelde en waarvan ik niets meer hoorde, ik heb nog geantwoord dat ik er graag slangaansluitingen bij wilde voor een Senfu radiator, maar dat mailtje kwam blijkbaar niet aan. Gebeurt de laatste tijd vaker met Hotmail... Maarreuh, zoals je aan mijn signature kunt zien heb ik inmiddels een 800 l/h pomp...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• php
  • Niet online

php

Je bedoelt de Senfu met 4mm aansluitingen? Ik heb een stapel van die dingen omgesoldeerd naar 10mm, werkt veel beter, moet ik zeggen (gewoon meer waterflow)
Pagina: 1