Welke breedbeeld tv?

Pagina: 1
Acties:

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ok ik kan nu "goedkoop" een sharp tv kopen, nu is mijn vraag is het verschil tussen het type 28JF73E en de 28JF76E 60 euro waard?
Beide modellen zien er hetzelfde uit en staan op deze pagina:
http://www.sharp.nl/templ...=1023&PageID=810&CatID=19
Ik kan de specificaties niet hier neerzetten omdat ze een raar scrollsysteem gebruiken daar sorry :(
Ik ga de tv trouwens gewoon gebruiken om tv te kijken en af en toe op de xbox te spelen/dvd's te kijken. Ik heb trouwens geen speakerset ernaast.

• StephaN900
  • Niet online
Oh en ik zat er ook aan te denken om anders 1 van die lcd tv's te kopen zodat ik het voor mijn computer kan gebruiken (beeldscherm kapot) en tv op kijken. Of is dit niet echt aan te raden?

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06
100Hz, digitale ruisonderdrukking, Digital Still Functie... Tis maar net of je dat soort dingen nodig hebt. 100Hz is overigens wel super.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:59

jasjenl

Liab A Tymo

Hm, als die specs daar kloppen is 60 euro echt niets voor het verschil dat er tussen die 2 tv's zit. M.a.w. dan zou ik zeker 28JF76E gaan, want die biedt dan toch wel heel veel meer voor maar heel weinig extra geld.

• StephaN900
  • Niet online
Ah dat was dus wat ik wilde horen ;). Denk dat ik dan voor die 76e ga.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:55

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik zou zeker voor die 76 e gaan, want het is niet echt veel duurder en je krijgt toch een hele hoop meer ervoor dan de 73 e

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1