oordopjes die in je oor blijven zitten :(

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08-2025
Hallo,

Omdat ik het hardlopen weer een keer op wilde pakken had ik besloten om een mp3 speler te kopen.

Nu had ik in eerste instantie de standaard oordopjes van de ibead alleen dit was een ramp omdat de kabel veel te kort was zodat je de mp3 speler niet in je broekzak kon doen.

Daarom heb ik al snel sennheiser oordopjes besteld, dit was al een stuk beter alleen vallen ze tijdens het hardlopen nog regelmatig uit mijn oor.

Kan er me iemand oordopjes aan bevelen die tijdens het sporten goed blijven zitten?

Alvast bedankt!

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
Ik heb hier een oortje die om je oor heengaat, ik zal even een foto zoeken....Deze blijft heel goed zitten. Ik gebruik 'm ook als ik aan de deur sta.

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 08:01

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

ik heb zelf sony oordopjes, die lekker in m'n oor passen. Wil je echt dat ze 100% blijven zitten moet je die met van die beugeltjes kopen die om je oorschelp gaan.

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

wéér spemmen met m'n mini review :P

Atgast in "Beste koptelefoon voor mp3 speler"

Afbeeldingslocatie: http://www.db23.de/bildmittel/66969.jpg

die vallen écht niet uit :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

GT->AV

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Ik heb van die Sony dingen met zo'n uitstulping die een beetje in je oorgat valt, die zijn er ook nog nooit uitgevallen hoor :)
En ik heb daarvoor van die dingen gehad die je om je oor wikkelt maar daar heb ik nooit aan kunnen wennen. Bovendien vallen ze ECHT niet uit waardoor je ze makkelijk kapot trekt..

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:18
ik heb zelf sony dopjes die zitten verder erg lekker ook goed geluid, en ik ga binnenkort dopjes bestellen namelijk de E1 (gele dopjes van Shure) kosten een paar centen (rond300 euro) maar die vallen er geheid niet uit aangezien dat dopje in je oorkanaal zit en niet aan de schelp hangt.

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Ik loop bijna elke dag hard en dus ongeveer 75km per week. Soms loop ik natuurlijk ook een behoorlijk tempo, en de enige die echt bleven zitten plus nog steeds een goede bas weergave hadden zijn de SBCHS 310 van Philips:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~kalinka/sbchs310_l.jpg

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Of je doet zo'n hippe band om je hoofd :p

Verwijderd

die ear in plugs klinken geweldig ja

alleen krijg ik elke er keer ooronsteking ervan :| dus liggen ze in de kast.

en das zonde, maar dan aan de andere kant, als je daar geen last van hebt dan zijn ze ideaal, ook voor in de metro, daar had ik ze voor want die herrie onder de grond verziekt elk muziekje hartstochtelijk
Pagina: 1