Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Phantom Retirer?

Gefeliciteerd, en bedank mij maar (waarom weet ik ook niet!)
Gefeliciteerd, en bedank mij maar (waarom weet ik ook niet!)
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
Selamat paggi (whatever).
Balen zeg, sta je ineens 500k hoger ...
Nee, sorry, geen idee wie dat is geweest.
Blauwe
?
Balen zeg, sta je ineens 500k hoger ...
Nee, sorry, geen idee wie dat is geweest.
Blauwe
Blauwe zou kunnen....
maar volgens mij is dit al een tijdje zo (heeft Sueno dit niet een keer gemeld?) en Blauwe had/heeft toen zijn e-mail nog niet geretired... dacht ik
maar volgens mij is dit al een tijdje zo (heeft Sueno dit niet een keer gemeld?) en Blauwe had/heeft toen zijn e-mail nog niet geretired... dacht ik
Verwijderd
Klinkt aannemelijk, 404k erbij. Maar is er ook bekend geworden van wie die blokkies waren (aangezien DSmarty met wink-smilies liep te strooien zou het kunnen dat hij wat meer kennis van de materie bezit dan wij simpele zielen) ?
Dank je Sueno, het lek is een beetje boven. Nu nog de naam/identiteit van de "gulle gever" en ik kan weer slapen.......
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Guess what... die opmerking was bedoeld in de trant van "Duh... als hij niet 500K flushed, en ze wel erbij krijgt, heeft uiteraard iemand ge-retired", aangezien ik nog nooit heb meegemaakt dat dnet iemand 500K extra schenkt.
Hoogachtend,
Welededelgeleerde jonkheer van blablabla... mzzls
Hoogachtend,
Welededelgeleerde jonkheer van blablabla... mzzls
Verwijderd
In een vlaag van verstandverbijstering kwam ik net met het volgende idee...
Andy, als ik het me goed herinner heb je nog ergens een 2e emailadres (die foute, zonder .nl) in gebruik bij d.net.
Als je die nou eens rieteiert naar je GOEDE emailadres, dan krijg je volgens mij meteen te zien welke emailadressen er al eerder waren gerieteierd naar jouw emailadres!
Andy, als ik het me goed herinner heb je nog ergens een 2e emailadres (die foute, zonder .nl) in gebruik bij d.net.
Als je die nou eens rieteiert naar je GOEDE emailadres, dan krijg je volgens mij meteen te zien welke emailadressen er al eerder waren gerieteierd naar jouw emailadres!
Sueno,
retired zonder password gaat toch niet?
Please email me my password
Password send to avschaik@rentokil (blijft een enge naam
) komt echt niet aan
kun je beter een nieuw (werkend) adres aanmaken en dan retiren....
retired zonder password gaat toch niet?
Please email me my password
Password send to avschaik@rentokil (blijft een enge naam
kun je beter een nieuw (werkend) adres aanmaken en dan retiren....
Verwijderd
...maar DUH-Smartie weet dus niets van de identiteit van die verhergeretireerde knakker (m/v).
Uiteraard ging het daarom, niet om de vermeende welwillendheid van D.net om sympatieke Rentokil-medewerkers
van gratis blokkies te voorzien.
Uiteraard ging het daarom, niet om de vermeende welwillendheid van D.net om sympatieke Rentokil-medewerkers
Verwijderd
Ik meen me te herinneren dat Andy een password heeft gekregen van Ivo voor zijn vaudte adres.
ach so! kijk... dat wist ik dus niet... maar waarom is die dan nog niet geretired? (behalve dat je kunt zien of er nog clients verkeerd staan ingesteld en dat 't niet veel blocks zijn)
Verwijderd
Nick-change ? Wat denk je van Waldorf voor jezelf, en Stadler voor mij (die twee oudjes van de Muppetshow).
Dan hoeven mensen niet meer op ons zout-op-slakken-leggen te letten. Ze WETEN dat er gemopperd gaat worden
Dan hoeven mensen niet meer op ons zout-op-slakken-leggen te letten. Ze WETEN dat er gemopperd gaat worden
En en en en en?
Weten we al wie de gulle gevert wasz?
Weten we al wie de gulle gevert wasz?
Pagina: 1