Hoe reageert een hd op een subwoofer?

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06-2025
Hoe reageert een hd om niet te verstaan een pc op een dreunende subwoover, je zal je wel afvrage welke gek en waarom wil hij dit weten. Nou wat als je nou een sub achter in je auto heb liggen en je wil er ook nog een pc inhangen maar die is alleen te plaatsen in de kofferbak????

Dus denk zal het maar eens aan de tweakers vrage of dit nog erge schade kan veroorzake.

Heb totnutoe met me soundworks kit geen problemen gehad maar die is dan ook niet meer dan 150w rms en die van de auto is meer dan 300w rms :9

Verwijderd

'k Denk dat het rijden meer schade kan aanrichten dan je subwoofer. Hoe kun je trouwens computeren met die herrie, in de auto :?

• whocarez
nou het idee is om 3 to 4 pc's in te bouwen deze in netwerk schakelen zodat men tijdens het rijden kan gamen

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

bphderuyter schreef op 10 June 2003 @ 21:59:
nou het idee is om 3 to 4 pc's in te bouwen deze in netwerk schakelen zodat men tijdens het rijden kan gamen
Hoe wil je die allemaal van stroom voorzien? :o

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Wat dacht je van het inbouwen van je sys-kast in een geluidsdempende en trillingsdempende kist? Wel zo veilig voor zowel de sub als de bultjes in de weg. ;)

Verwijderd

bphderuyter schreef op 10 June 2003 @ 21:59:
GTA zeker :P

Weet je al genoeg? k Zou het gewoon proberen. Die harde schijven van tegenwoordig kunnen best wat hebben.

Verwijderd

dreeke schreef op 10 June 2003 @ 22:00:
[...]

Hoe wil je die allemaal van stroom voorzien? :o
Neem aan zonnepanelen?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 22:01:
Wat dacht je van het inbouwen van je sys-kast in een geluidsdempende en trillingsdempende kist? Wel zo veilig voor zowel de sub als de bultjes in de weg. ;)
En wat dacht je van de warmteafvoer? :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

dreeke schreef op 10 June 2003 @ 22:02:
[...]

Natuurlijk wel de nodige luchtgaten..... (eventueel fan)

Don't ask the obvious.

Verwijderd

dreeke schreef op 10 June 2003 @ 22:02:
[...]

JE zou trouwens wel een mooie luchtkoeling kunnen creeeren met een open connectie met de buitenlucht, maar dat gaat even te ver denk ik.

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-03 09:55

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Are you for real?

Er zijn zat pc autoprojecten geweest (gebruik de search)

Als het niet om mp3's gaat maar wanneer je wil gamen moet ik toch echt een console aanbevelen.

Koop een Pioneer met scherm en een PS2 :D en een converter adapter 12 naar 220
heeft een vriend in zijn BMW en die trekt de accu in een half uurtje leeg :)
heb hem met mijn gare bak al vaak zat moeten starten dus een netwerk zit er helaas niet in tenzij je over andere stroomoplossingen gaat nadenken. misschien meerdere dynamo's en accu's?

en het is toch subwoofer

de schijf klemmen tussen 2 veerbouten? net als je wielophanging
Afbeeldingslocatie: http://www.newarabia.net/pictures/alfapics/suspension.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door -Nexus op 10-06-2003 22:12 ]

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

wat ik me afvraag, als je een HD dempend wil ophangen, hoe doe je dat dan ?

aan elastiekjes zoals ik in mijn kast heb gaat alleen maar meer bewegen, helemaal star zijn te agressieve schokken, je moet dus ergens ertussen inzitten, maar hoe ?

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-03 15:11
Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 22:05:
[...]

JE zou trouwens wel een mooie luchtkoeling kunnen creeeren met een open connectie met de buitenlucht, maar dat gaat even te ver denk ik.
neej joh, gewoon een gat in je kofferbak dremelen :*)

Om wat voor auto gaat het eigenlijk? Want je moet er natuurlijk wel 3 tot 4 monitors, muizen en toetsenborden kwijt in een RSI-verantwoorde opstelling :P

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
pak een paar laptops :P

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag. Heb hier een klein kamertje (3 x 2 meter). Tegen de ene muur staat mijn PC, en op nog geen meter afstand staat een 30watt basgitaar versterker. Als ik een beetje flink speel, dan hoor ik vanalles trillen op mijn kamer. Kleerhangers aan de deur van de kast, blaadjes op m'n speakers, iets vaags in mijn monitor (:?), en ook het plaatwerk van mijn computerkast. Er komt dus best een flinke dreun uit die versterker (jaja, uit de speaker :)). Kan dit kwaad voor mijn hardware ? De PC staat op de grond, op gelijke hoogte met de basversterker dus ...

Mother, will they like this song?

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gewoon een laptopschijfje erin mikken. Die kunnen wel wat hebben :Y)
Prestaties zijn wel tikkie minder helaas.

• whocarez
het gaat om een mercedes vito, dus ruimte zat das het probleem niet. warmte afvoer dat zien we dan wel weer denk niet dat het heel erg spectaculair gaat worden met 4 pII 350mhz passief gekoeld. Stroom ik heb nog 2 vrachtwagen accu's liggen dus die kunnen als een uitstekende buffer dienen, dynamo tja denk toch maar ff aan maatje vrage of hij er 1tje bij kan zette, en zorgen dat er altijd 1 accu niet op het pc netwerk staat zodat je altijd je wagen kan starte.

Voor de rest is misschine ene 230 aansluiting in de kofferbak een idee zodat ik de boel van buiten af kan voeden, leuk voor op meetings enzo.

En een console is leuk maar cs is en blijft de best.
Pagina: 1