TV is wazig Radeon M7

Pagina: 1
Acties:

• sjaakos
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-07 23:21
Ik heb een Asus l3800c met een Ati Radeon M7 erin.
Ik wil me beeld krijgen op me tv.

Heb een 5 meter lange HQ video kabel voor S-VHS van Domesticon die op me laptop past en een Scartblok op me tv.

Ik heb meerdere tv's geprobeerd maar allemaal geven ze een trilling in het beeld en is het beeld wazig. Ik heb in de bios ingestelt dat hij op PAL moet staan en in de eigenschappen van de Ati dat het Pal B moet zijn.

Als ik het tweede beeldscherm selecteer dan kan ik hem niet zetten op 32 bits kleuren want hij springt automatische weer over naar 16 bits.

Iemand een idee hoe het komt dat het beeld wazig en trillirig word?

Alvast bedankt. 8)7

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

kijk eens ... De grote tv-out FAQ alles wat ik je kan vertellen staat daar ook in

[ Voor 28% gewijzigd door CRiMiNaL op 10-06-2003 19:48 ]

... MMORPG Addict.

• sjaakos
jo bedankt ik probeerde hem te vinden maar dat lukte niet.

Ik ga ff een kijkje nemen,

Bedankt

• sjaakos
Ik heb gekeken maar als ik al die dingen doorloop dan vind ik nog niet echt de oplossing. Mij is ook nog onduidelijk wat er nou zo speciaal aan een asus is met het beeldscherm. Om beeld te krijgen moet je opnieuw opstarten ofzo???

Verwijderd

probeer het programma 'TvTool' eens werkt echt perfect en met een paar knoppen kan je het contrast, trillingen verwijderen enz.. ik zou zeggen... Probeer het eens :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:56

JvS

Ik heb hem zelf ook

weet wat je aanbiedt, voordat je iets zegt. Tvtool ondersteunt alleen nvidia gebaseerde videokaarten...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• sjaakos
Dat is zeker jammer dat het alleen voor nvidia is, ik weet het nog niet wat het probleem is..
Pagina: 1