Ik hoop dat ik deze vraag mag stellen, omdat je hier wel eens van die paranoïde moderators hebt die er gelijk maar van uit gaan dat je zelf nog helemaal niets geprobeerd hebt....
paranoide-modbreak: als je met iemand een probleem mee hebt mail hem dan of open een topic in Lieve Adjes, zoals je had kunnen lezen in die FAQ waar ik je de vorige keer naar verwees. Verder hier on-topic, of geen topic.
Aanshouw onderstaande code:
Het lukt me alleen niet om dit JDialog weer te sluiten.
Ik heb setvisible geprobeerd, gecombineerd met op null zetten en ik heb hide geprobeerd. Hij wil alleen niet weg....
Ook niet als ik gelijk hide aanroep onder de show.... Waarschijnlijk maak ik 1 of andere megabeginnersfout, maar ik kan het zo snel niet vinden in ieder geval.
paranoide-modbreak: als je met iemand een probleem mee hebt mail hem dan of open een topic in Lieve Adjes, zoals je had kunnen lezen in die FAQ waar ik je de vorige keer naar verwees. Verder hier on-topic, of geen topic.
Aanshouw onderstaande code:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| protected OrderScherm(int klantNummer, Containment opslag) { this.opslag = opslag; // klantenFrame ophalen NiccrmFrame klantenFrame = this.opslag.getKlantenFrame(); // ok, nu gaan we een modaldialog maken JDialog orderScherm = new JDialog(klantenFrame, true); // Orderscherm ophalen JPanel orderPanel = this.getOrderScherm(klantNummer); // orderscherm toevoegen aan de JDialog orderScherm.getContentPane().add(orderPanel); // Gebruiker mag deze niet vergroten of verkleinen! orderScherm.setResizable(false); orderScherm.setTitle("NICCRM - Orderinvoer"); // detecteer de grootte van de content en pas de schaling daar op aan orderScherm.pack(); // tonen dat ding! orderScherm.show(); // storen dat scherm this.opslag.setOrderScherm(orderScherm); } |
Het lukt me alleen niet om dit JDialog weer te sluiten.
Ik heb setvisible geprobeerd, gecombineerd met op null zetten en ik heb hide geprobeerd. Hij wil alleen niet weg....
[ Voor 11% gewijzigd door curry684 op 10-06-2003 19:23 ]