Hercules 3D prophet 2 mx dual head probleem

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb op de Hcc een hercules 3D prophet 2 MX dual head gekocht maar ik heb 2 problemen ermee.
1. mijn tv out geeft grijs beeld. Geen kleur :( hoe kan dit komen ?
2. mijn taakbalk word op den duur gaar. allerlei rare textures krijgt ie.
Hoe kan dit komen ? ik heb een celeron 566 @ 876 en met mijn vorige matrox g400 ging dit perfect

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Misschien dat ie wat minder goed tegen de hoge AGP klok kan dan je G400, maar ik denk dat het gewoon een driverprobleem is.

Verwijderd

Heb je je instellingen wel op PAL gezet ipv NTSC?? Dat veroorzaakt vaak het grijze beeld bij de TV-OUT

• jhead22
  • Niet online
Jep ik heb hem op pal-b gezet
pal-g geeft t zelfde beeld.
Ik heb nog steeds grijs beeld :(
Ik heb mijn proc op een 100 mhz bus gezet. dus 850 mhz.. en ook dan krijg ik een taakbalk met rare textures. het gebeurd zodra ik met tv out ga klooien.... Waar kan dit aan liggen ?

Verwijderd

Nieuwe drivers erop zetten. De dual head opties verbeteren volgens mij elke keer met nieuwere drivers. Aan je FSB kan het zowiezo niet liggen, want volgens mij kan een GF2MX beter tegen te hoge busclock dan G400.

• jhead22
  • Niet online
Kep de nieuwste drivers gedownload en alle inst van tv out verandert. alle opties geprobeert. En nog gebeurt het. Wie heeft nog ideen ? Kan het zijn dat mijn matrox g400 drivers nog ergens staan en de boel verzieken omdat zei nvidia niet mogen ofzo :) ???

Verwijderd

ik heb dezelfde kaart.
op mijn tv heb ik een optie om het type input
(s-vhs in dit geval) te selecteren.
als ik hem op de standaard input laat staan
heb ik ook grijs (zwart/wit) beeld.

met de composite video connector heb ik direct goed beeld.
succes
Pagina: 1