Toon posts:

whois

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een leuk whois scripje, maar ik lees op sidn dat ik maar 15 query's per dag mag opzoeken :s

weet iemand een alternatief voor whois.nic.nl en whois.domain-registry.nl

ik heb al op de zoek machine geprobeerd en op google maar kwor er niet wijs van.

wel staat er dat je in shell onbeperkt

# whois -h whois.domain-registry.nl is domeinnaam.nl

kan doen, maar omdat in een php script te krijgen zodat hij aangeeft of je ehm kan registreren of niet heb ik niet echt kaas van gegeten en ik wil leiver ene makkelijkere oplossing...

iemand ene idee??

ps bij sidn staat op:
http://www.domain-registr...hois_opvragen_/index.html

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 19:17 . Reden: url toegeveogd ]

Verwijderd

Hoe bedoel je, een makkelijkere oplossing? Waarom is het uitvoeren van een shell commando niet goed genoeg?

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik het in een soort bestel systeem wil verwerken...

ik bestel mijn .nl domeinen bij ene vriend van me, maar op mijn site wil ik wel een net whois bestel scripje gebruiken. en alle whois scripjes die ik tot nu toe heb gestript zitten allemaal vast aan het maximum van 15 query's.

maar ik hoef alleen te weten of hij vrij is of niet, als hij vrij is moet hij door gaan naar mijn bestel pagina (of moet de mogelijkheid zijn om ehm te bestellen)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:57
Dit heeft niets met P&W te maken.
Verder zijn scriptrequests uit den boze.

[ Voor 39% gewijzigd door whoami op 10-06-2003 19:25 ]

https://fgheysels.github.io/

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 19:05:
kan doen, maar omdat in een php script te krijgen zodat hij aangeeft of je ehm kan registreren of niet heb ik niet echt kaas van gegeten en ik wil leiver ene makkelijkere oplossing...
Sorry dit is een forum over programmeren en daar heb je zo te zien zelf geen zin in. Wat overblijft is dan een script-request voor een makkelijke oplossing, en daar doen we zoals je in de P&W Quickstart kunt nalezen niet aan. :z

Professionele website nodig?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Lelijke snelle belg!

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.