Weet er iemand hoe ik een animatie kan maken met een platenspeler. Ik wil een site maken voor een dj. Maar ik zoek eigenlijk een tutorial voor een platenspeler en dat ik die dan ook kan laten animeren. (via flash of iets anders dergelijks)
Zoek voor de grap eens op google 
ik zie btw niet in wat het modelen/animeren van een platenspeler anders kan zijn dan enig ander model met IK (Inverse Kinematics)
ik zie btw niet in wat het modelen/animeren van een platenspeler anders kan zijn dan enig ander model met IK (Inverse Kinematics)
jah sorry ik ben een complete n00b met 3d dus ik moet alles leren
. maar wat is Inverse kinematics ?
Je zegt zelf dat je een n00b bent en je begint al direct over 3D animaties ... Succes !!!Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 18:30:
jah sorry ik ben een complete n00b met 3d dus ik moet alles leren. maar wat is Inverse kinematics ?
Begin even lekker bij de basics en zoek eens op google naar wat tutorials.
-
Bij je (uiteraard legale) volledige 3d pakket zit over het algemeen een zeer uitgebreide help. Lees daar eens de tutorial in door.Juicy schreef op 10 juni 2003 @ 18:32:
[...]
Je zegt zelf dat je een n00b bent en je begint al direct over 3D animaties ... Succes !!!
Begin even lekker bij de basics en zoek eens op google naar wat tutorials.
IK heb je niet nodig, een platenspeler draait alleen rond (of zijn 't hele exotische?
)
Dus gewoon rondje laten draaien. Basis animatie. Al zal je met modellen wel even wat meer moeite hebben in 't begin.
Al denk ik dat 't ook redelijk makkelijk kan in flash. Plat van bovenaf is ook leuk
Voor de geintereseerden;
"Inverse kinematics (IK) is a method of animating that reverses the direction of the chain manipulation. Rather than work from the root of the tree, it works from the leaves.
To animate an arm using inverse kinematics, you move a goal that positions the wrist. The upper and lower arms are rotated by the IK solution which moves the pivot point of the wrist, called an end effector, toward the goal."
Dus gewoon rondje laten draaien. Basis animatie. Al zal je met modellen wel even wat meer moeite hebben in 't begin.
Al denk ik dat 't ook redelijk makkelijk kan in flash. Plat van bovenaf is ook leuk
Voor de geintereseerden;
"Inverse kinematics (IK) is a method of animating that reverses the direction of the chain manipulation. Rather than work from the root of the tree, it works from the leaves.
To animate an arm using inverse kinematics, you move a goal that positions the wrist. The upper and lower arms are rotated by the IK solution which moves the pivot point of the wrist, called an end effector, toward the goal."
Wat dacht je van het armpje?LiToKi schreef op 10 June 2003 @ 18:36:
IK heb je niet nodig, een platenspeler draait alleen rond (of zijn 't hele exotische?)
Voor de geintereseerden;
[ Voor 5% gewijzigd door HunterPro op 10-06-2003 18:40 ]
Daar kun je wel wat gave menustructuren mee maken, een arm die de menuitems meesleept o.i.d.
* djluc denkt weer eens aan een "sietupdiet", nu nog wat tijd vinden
* djluc denkt weer eens aan een "sietupdiet", nu nog wat tijd vinden
Hmja, begin bij het begin en ga aan de slag met wat tutorials enzo
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()