Toon posts:

Extigy aansluiten op luidsprekers

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb vandaag een Extigy geluidskaart op m,n laptop aangesloten en geeinstalleerd maar er komt aleen maar geluid uit m,n koptelefoon tot nu toe.

Hoe moet ik nou geluid uit m,n huiskamer speakers krijgen moet er soms nog een versterker tussen of zo ,hoop ik niet want dat was niet m,n bedoeling.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Euh, ff denken hoor....
Geluidskaart aansluiten op speakers in een gewone PC moet via de speakers...
Lijkt me dan dat een externe geluidskaart hetzelfde vereist?!?

Maar goed, wat je nog ff kan checken:
Het je je speakersettings goed staan, is het kanaal waar je je speakers op aansluit wel geactiveerd in de speakersettings. Als dat kanaal gemute is, schiet het nog niet op.

Ik denk echter dat je toch een versterker nodig hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ben er ook bang voor................

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

ja zal toch moeten.. een extigy is niets anders als elke andere geluidskaart maar dan extern.

Verwijderd

Op welke aansluiting heb je van de Extigy naar je boxen?

Zelf heb ik een kabeltje van de koptelefoon naar de versterker lopen, en dat wekt perfekt.......

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:25
als jij huiskamer speakers hebt staan dan heb je toch ook al een versterker staan? of heb je echt alleen maar speakers staan in je huiskamer?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Was er even vergeten er bij te zetten: heb meestal de koptelefoonaansluiting (op de voorkant) in gebruik, maar heb ook wel eens de aansluitingen aan de achterkant gebruikt, maar deze nog niet echt gebruikt.......

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Lees even de FAQ over wat je op wat aansluit en ook je handleiding ;). Dan moet je er namelijk echt wel uitkomen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.