Toon posts:

Sygate Personal Firewall PRO + Win2k Problems

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo,
ik heb een probleem met Sygate Personal Firewall PRO, iedere keer als ik online een potje vietcong speel, dan crashed naar verloop van tijd SPF.
er verschijnt dan zo'n "leuk" popup venster waarin staat dat hij een ongeldige bewerking heeft uitgevoerd en een log bestand heeft weggeschreven in het windows logboek.

De volgende melding staat in de logs:
De Sygate Personal Firewall Pro-service is onverwacht gestopt. Dit is 1 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 0 milliseconden worden uitgevoerd: Geen actie.

Het meest irritante is dat de pc als de foutmelding weergeven wordt een paar seconden hangt en alle bestaande verbindingen verbreekt, dus msn messenger en irc disconnecten :'(

Ik heb hiervoor windowsXP gedraaid, en dat werkte altijd zonder problemen.
heb op de sygate site gezocht maar niets kunnen vinden, en ook het uninstallen en opnieuw installeren bood geen oplossing. :?

iemand een idee?

(heb nu net weer zo'n fout gehad, terwijl ik gewoon in windows zat, ligt dus niet aan het spel.
En heb bij services in win2k ingesteld dat hij bij een fout de service direct restart, de verbindingen blijven bij de foutmelding nu dus behouden, maar echt goed is het natuurlijk niet)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 17:48 ]